میانگین اشغال واحدهای اقامتی در مشهد زیر 50 درصد است
کد خبر: 4207768
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸

میانگین اشغال واحدهای اقامتی در مشهد زیر 50 درصد است

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به اینکه میانگین ضریب اشغال واحدهای اقامتی طی شبانه روز گذشته در استان 45 درصد و در مشهد 48 درصد بوده است، گفت: این آمار نشان می‌دهد در استان و مشهد هنوز ظرفیت برای پذیرش زائر و مسافر وجود دارد.

میانگین اشغال واحدهای اقامتی در مشهد زیر 50 درصد استبه گزارش ایکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی، امروز 11 فروردین، در جلسه قرارگاه عملیاتی و ستاد اجرایی خدمات سفر زائران خراسان رضوی که با حضور میثم ظهوریان ابوترابی، نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت 10 فروردین ماه جاری مجموعاً 8 میلیون و 794 هزار و 729 نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

وی ادامه داد: بیشتر آمار ورود مسافر به تعداد 7 میلیون و 414 هزار و 747 نفر با وسایل حمل و نقل شخصی به استان و مشهد سفر کرده‌اند.

گنابادی نژاد اظهار کرد: هم‎چنین تعداد 648 هزار و 153 نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای، 468 هزار و 712 نفر از طریق راه آهن، 263 هزار و 117 نفر از طریق فرودگاه در این ایام به استان و مشهد الرضا (ع) مشرف شده‌اند.

وی با بیان اینکه در استان خراسان رضوی پیش‌بینی‌های لازم برای اقامت زائران در بخش رسمی، موقت و اضطراری انجام شده است، گفت: میانگین ضریب اشغال واحدهای اقامتی طی شبانه روز گذشته در استان 45 درصد و در مشهد 48 درصد بوده است که این آمار نشان می‌دهد در استان و مشهد هنوز ظرفیت برای پذیرش زائر و مسافر وجود دارد.

انتهای پیام
captcha