آزادسازی ۲۳۲ زندانی جرائم غیرعمد در همدان
کد خبر: 4208258
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴
در سال گذشته

آزادسازی ۲۳۲ زندانی جرائم غیرعمد در همدان

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادسازی ۲۳۲ زندانی در حوزه جرائم غیرعمد در سال گذشته خبر داد.

یدالله روحانی منش، مدیر عامل ستاد دیه استان همدانیدالله روحانی‌منش، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به آزادسازی ۲۳۲ زندانی جرائم غیرعمد در استان همدان در سال گذشته در استان اظهار کرد: ۱۴ نفر از این زندانیان زن و ۲۱۷ نفر مرد بودند.

وی با بیان اینکه مبلغ بدهی این افراد بیش از ۲۲۴ میلیارد تومان برآورده شده بود، افزود: ۱۵ میلیارد و ۲۷۲ میلیون تومان از این مبلغ به علت اخذ گذشت رضایتمندانه از شکات توسط ستاد دیه تأمین شد.

روحانی‌منش با اشاره به اینکه بیش از شش میلیارد و ۲۸۱ میلیون تومان از بدهی مددجویان توسط نقدینگی خود مددجو تأمین اعتبار شد، اظهار کرد: بیش از ۱۸۵ میلیارد و ۱۷۶ میلیون تومان نیز اعسار به تقسیط انجام شد.

وی یادآور شد: مبلغ کمک پرداختی جهت پرونده‌های مالی و دیه بیش از ۹ میلیارد و ۲۹۹ میلیون تومان بوده است، مبلغ وام اخذ شده از بانک‌های ملت، ملی، تجارت و صادرات نیز هشت میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان از مجموع بدهی مددجویان را تشکیل داد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تصریح کرد: در مدت زمان ذکر شده در این ستاد سه مورد پرونده دیه، ۱۵۴ مورد پرونده مالی، ۷۴ مورد پرونده مهریه و یک مورد پرونده نفقه شکل گرفت.

انتهای پیام
captcha