محفل انس با قرآن در کردستان برگزار شد
کد خبر: 4209220
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹

محفل انس با قرآن در کردستان برگزار شد

محفل انس با قرآن کريم نيروهای مسلح با حضور استاندار کردستان و فرمانده انتظامی استان امروز، 19 فروردین در حسينيه ستاد انتظامی استان کردستان برگزار شد.

محفل انس با قرآن در کردستان برگزار شد

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعيل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان امروز، 19 فروردین در محفل انس با قرآن کريم نيروهای مسلح که در حسينيه ستاد انتظامی استان کردستان برگزار شد، گفت امنيت مثال‌زدنی در استان در سايه فداکاری نيروهای امنيتی و انتظامی است که الحمدلله اين مهم در استان مشهود است.

وی با بيان اينکه پليس در همه حال در کنار مردم است، افزود: در طول سال و در ايام تعطيلات نوروز از نزديک شاهد تلاش و کوشش شبانه روزی کارکنان از نوار مرز تا داخل شهرها بوديم که جای قدردانی و خدا قوت دارد. 

استاندار کردستان به نقش معنويت در پيشبرد اهداف پليس در خدمت‌رسانی به مردم اشاره و بیان کرد: پليس همواره با توکل به خداوند و بهره‌گيری از قرآن کريم در جهت امنيت و آسايش مردم  با جان و دل فداکاری می‌کند که اين نقش معنويت است که مجاهدانه در اين راه مقدس امنيت شهيد تقديم می‌کند.

وی افزود: استان کردستان با وجود تهديدات گوناگون از طرف عوامل ضدانقلاب و بيگانگان همواره از امنيت پايداری و بسيار خوبی برخوردار است و نقش مشارکت و تعامل مردم با نيروهای مسلح در تأمين اين امنيت پايدار قابل تقدير است.

زارعی‌کوشا گفت: قرآن نور حقيقت است و هرکس به اندازه ظرفيت خود می‌تواند از اين نور بهره‌گيری کند و همواره بايد از اين نعمت عظيم پروردگار در جهت خدمت بهره‌گيری و استفاده کنيم.

انتهای پیام
captcha