تجهیزات نظامی نیروی زمینی ارتش به‌روز است
کد خبر: 4210940
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
فرمانده ارشد آجا در خراسان‌جنوبی:

تجهیزات نظامی نیروی زمینی ارتش به‌روز است

امیر سرتیپ جلیل شاطری گفت: اگر کشوری از تسلیحات، تجهیزات و ادوات نظامی به اندازه کافی برخوردار نباشد، آن کشور آماج و هدفی قابل رؤیت برای سایر کشورهاست، بنابراین نیاز است که ما به جهت بازدارندگی، خود را به تجهیزات روز مجهز کرده که این مهم محقق هم شده است.

امیر سرتیپ جلیل شاطری، فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، امیر سرتیپ جلیل شاطری، فرمانده ارشد آجا در خراسان‌جنوبی، امروز، 29 فروردین‌ماه در مراسم رژه نیروهای مسلح از حضور سبزپوشان و نمایش اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی قدردانی کرد.

وی گفت: اگر کشوری تسلیحات، تجهیزات و ادوات نظامی به اندازه کافی برخوردار نباشد، آن کشور آماج و هدفی قابل رؤیت برای سایر کشورها است، بنابراین نیاز بوده که ما به جهت بازدارندگی، خود را به تجهیزات روز مجهز کرده که این مهم محقق هم شده است.

شاطری بیان کرد: به‌دلیل جایگاهی که نیروهای مسلح دارد به مردم و جهانیان ثابت می‌کنیم که شرایط محیطی برای ما فرقی ندارد و وظیفه ما ایجاد امنیت است.

در ابتدای مراسم رژه روز ارتش، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان‌جنوبی، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان بدو ورود به مقام شامخ شهیدان انقلاب، دفاع مقدس و مدافع وطن ادای احترام کردند. 

در ادامه این مراسم یگان‌های پیاده، زرهی و خودرویی از مقابل جایگاه عبور کردند، همچنین تجهیزات مقابله با اغتشاشات، دیده‌بان‌های سیار، سامانه‌های پیشرفته هوایی، راداری، پدافند هوایی و دفاعی در مراسم رژه امسال به نمایش گذاشته شد.

ارتش جمهوری اسلامی هر ساله در روز 29 فروردین، قدرت نظامی و دفاعی خود را با برگزاری رژه‌های مختلف به رخ دشمن می‌کشد.

انتهای پیام
captcha