موفقیت هر فرد در نظام مقدس جمهوری اسلامی، موفقیت نظام است
کد خبر: 1352190
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶

موفقیت هر فرد در نظام مقدس جمهوری اسلامی، موفقیت نظام است

خبرنگاران افتخاری/ جلال بیطرفان: استاندار قم در دیدار حجت‌الاسلام والمسلیمن رحیمیان با ایشان، موفقیت هر فرد در نظام مقدس جمهوری اسلامی را موفقیت نظام عنوان کرد.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی استانداری قم، این دیدار که به منظور تبریک انتصاب حجت‌الاسلام والمسلیمن صالحی‌منش، استاندار قم صورت پذیرفت، حجت‌الاسلام والمسلیمن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران ضمن تبریک انتصاب شایسته روحانی فاضل، حجت‌الاسلام والمسلیمن صالحی‌منش به سمت استاندار قم، پیوند ایشان با مراجع عظام و حوزه‌های علمیه را مستحکم توصیف کرد.



حجت‌الاسلام والمسلیمن رحیمیان با اشاره به فشارهای استکبار به مسلمین و شیعیان جهان گفت: در تاریخ اسلام هیچ وقت چنین نبردی بین اسلام و کفر نبوده است.



تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: البته امروز ایران اسلامی از همیشه مقتدرتر است و حتی دشمنان اسلام اذعان می‌کنند که هیچ مسئله‌ای در منطقه و دنیا بدون دخالت ایران قابل حل نیست.



وی با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش قم به عنوان عش آل محمد و مرکز جهان اسلام و تشیع اضافه کرد:‌ امروز مسجد مقدس جمکران به یکی از مراکز تجمع شیعیان جهان تبدیل شده است و هر هفته صدها هزار نفر در این مکان به عبادت و دعا می‌پردازند.



رحیمیان در پایان خواستار توجه مسئولان در بسترسازی مناسب در جهت خدمات‌رسانی به مسجد مقدس جمکران شد.



حجت‌الاسلام والمسلیمن صالحی‌منش، استاندار قم نیز با تقدیر از حمایت‌های مراجع،علما ومردم بزرگوار، اتحاد و همدلی را رمز پیشرفت امور دانست وافزود: وجود بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع)، مسجد مقدس جمکران و حضور مراجع و علما بزرگوار منشأ برکات فراوانی برای قم است که ا‌ن‌شاءالله باید از این ظرفیت نهایت استفاده شود.



استاندار قم با اشاره به خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام والمسلیمن رحیمیان گفت: شما از پیش‌قراولان انقلاب اسلامی و از یاران باوفای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده و هستید و امیدوارم در این جایگاه منشأ خدمات خیر باشید.



وی با اشاره به برگزاری پیاده‌روی عظیم عزاداران حسینی در روز اربعین افزود: این حرکت نقطه عطف فرهنگی قم در اربعین حسینی خواهد شد.



صالحی‌منش موفقیت هر مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی را موفقیت نظام دانست و ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همدلی همه مسئولان استان گام‌های بلندی در راستای ارتقاء جایگاه استان برداشته شود.

captcha