ایجاد بانک جامع مؤسسات قرآنی اصفهان
کد خبر: 1399683
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

ایجاد بانک جامع مؤسسات قرآنی اصفهان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: به‌ همت اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان اصفهان بانک جامع مؤسسات قرآنی این استان پس از جمع‌آوری اطلاعات راه‌اندازی می‌شود.

به‌ گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به‌ همت اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان اصفهان، بانک جامع مؤسسات قرآنی این استان پس از جمع‌آوری اطلاعات راه‌اندازی شده و در ادامه این اطلاعات در قالب مجله منتشر و در کشور توزیع می‌شود.

در حال حاضر از مؤسسات خواسته شده است تا اطلاعات لازم همچون زمینه فعالیت مؤسسه، معرفی شاخص‌ها و برترین‌های مؤسسه، آدرس مؤسسه، نشانی پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه و ... را برای اتحادیه مؤسسات قرآنی استان ارسال کنند.

مؤسسات قرآنی استان اصفهان می‌توانند اطلاعات خواسته شده را از طریق فرم‌هایی که در پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیه قرار داده است، برای اتحادیه ارسال کنند.

این طرح از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز شده است و در این پایگاه اطلاع‌رسانی برای هر مؤسسه یک صفحه در نظر گرفته شده است که به‌ عنوان معرفی مؤسسه اطلاعات لازم در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

مجله اطلاعاتی مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان اصفهان تا خردادماه سال جاری منتشر و در کشور توزیع می‌شود و مؤسسات قرآنی نیز تا 10 اردیبهشت‌ماه زمان دارند تا اطلاعات خواسته شده را به اتحادیه تحویل دهند.

مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی استان اصفهان خردادماه جاری با حضور مدیران مؤسسات قرآنی استان برگزار می‌شود.

خبرنگار: سیدحسین موسوی

captcha