برترین‌های جشنواره حدیث قرارگاه پدافند هوایی معرفی شدند
کد خبر: 1407097
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

برترین‌های جشنواره حدیث قرارگاه پدافند هوایی معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: نفرات برتر و برگزیده پنجمین جشنواره حدیث قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره حدیث قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) نفرات برتر و برگزیده این دوره معرفی شدند.

در این جشنواره در بخش کارکنان پایور استواردوم مسلم ترکاشوند، ستوان‌یکم حسن زنگنه و استواریکم فخرالدین‌مومنه، استواریکم مرتضی مباشری، سرگرد محمد کاظمی، سرهنگ دوم محمدرضا سلطانی و استواریکم حمید صفایی‌فاروجی به ترتیب مقام‌های اول تا هفتم را کسب کردند.

همچنین و در بخش دانشجویان دانشگاه قرارگاه پدافند هوایی؛ محمدجواد لطفی، رضا متقیان‌فر، وحید عرب‌نجف‌آبادی و محمدعلی بخشی رتبه‌های اول تا چهارم را به دست آوردند.

در بخش فرزندان پسر و در مقطع دانشجویان و طلاب؛ امین شریفی، مرتضی میشکارمطلق، فرشاد زمانیان، محمد قیطاسیان و صاحب شریفی، حائز مقام‌های برتر این دوره از مسابقات شدند، همچنین در بخش فرزندان دختر در مقطع دانشجویان و طلاب؛ فرشته رفیعی، زهرا‌سادات ژیان‌اخوان و بهجت آسیون عناوین برتر را از آن خود کردند.

در بخش همسران کارکنان نیز شهین خروشی‌، فاطمه شاد، زهرا ابراهیمی، ملیحه باخرد، سمیرا معظمی، زهرا اختری و مرضیه قوی‌پیشه رتبه‌های اول تا هفتم را کسب کردند، همچنین در این بخش زهرا بهرامی‌بوانی، سکینه هوشنگی و شیما عبدلی به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند؛ در بخش بانوان شاغل؛ کبری رمضانی، رقیه رضایی، عصمت گلپایگانی و سیده‌صدیقه بهبهانی به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم را به دست آوردند.

در بخش کارکنان وظیفه؛ غلامحسین اسماعیلی، محمد رانیجی، رضا پارسا و نعمت صالحی‌راد به مقام‌های برتر این دوره از جشنواره حدیث قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) دست یافتند، همچنین نگار شکری در بخش فرزندان دختران در مقطع دبیرستان به عنوان برگزیده این دوره انتخاب شد.
یادآور می‌شود، این جشنواره به مدت دو روز و به میزبانی مجتمع فرهنگی آموزشی شهید ستاری شهرستان بابلسر برگزار شد و نفرات برتر این جشنواره به مسابقات سراسری حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران راه یافتند.

پنجمین جشنواره سراسری حدیث قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) که از 24 اردیبهشت‌ماه در شهرستان بابلسر آغاز شده بود؛ روز گذشته، 25 اردیبهشت با برگزاری آئین اختتامیه‌ای به کار خود پایان داد.

captcha