خانه عالم نوبهار در چناران افتتاح شد
کد خبر: 1412634
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶

خانه عالم نوبهار در چناران افتتاح شد

خبرنگاران افتخاری/ راحله نوروزی: خانه عالم روستای نوبهار با حضور معاون مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و ائمه جمعه چناران و گلبهار و افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، به‌ همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، خانه عالم روستای نوبهار در چناران افتتاح شد.

در این مراسم که به همت روحانی مستقر و خیران روستای نوبهار برگزار شد، علاوه بر معاون اداری و مالی و مسئول امور مبلّغان اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، ائمه جمعه چناران و گلبهار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی چناران، بخشدار گلبهار و مسئول امور مساجد شهرستان نیز حضور داشتند.

حجت‌الاسلام موسی صادقی، روحانی مستقر روستای نوبهار در این مراسم از پدر شهید به‌عنوان واقف زمین و نیز خیران روستای نوبهار که در احداث خانه عالم حمایت مالی یا خدماتی داشتند تقدیر کرد و گفت: این پایان شیرین، ثمره و سرانجام هر کار خیر و عمل صالح خواهد بود.

وی افزود: این پروژه با زیربنای ۱۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر و در مجموع با اعتبار ۳۵۰ میلیون ریال طی دو سال از محل اعتبارات مردمی احداث شده است.

روحانی مستقر روستای نوبهار همچنین از کلنگ‌زنی پروژه کانون فرهنگی و کتابخانه این روستا در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

حجت‌الاسلام تاجی، امام‌جمعه چناران نیز در ادامه این مراسم ضمن تحسین توانمندی روحانی روستا در جهت جذب و به‌کارگیری مشارکت‌های مردمی در امور عمرانی گفت: مکتب حقه حضرت رسول‌(ص) به برکت مبعث حضرت پیامبر(ص) از این خانه عالم نشر خواهد یافت.

captcha