آغاز ثبت نام طرح قرآنی «۱۴۴۸» در مؤسسه نورالهدی تهران
کد خبر: 1421873
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
خرمدل خبر داد:

آغاز ثبت نام طرح قرآنی «۱۴۴۸» در مؤسسه نورالهدی تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل مؤسسه قرآنی نورالهدی تهران از آغاز ثبت نام طرح قرآنی «۱۴۴۸» با محوریت حفظ موضوعی آیات مرتبط با سبک زندگی اسلامی در این مؤسسه قرآنی خبر داد.

محمدجعفر خرمدل، مدیرعامل مؤسسه قرآنی نورالهدی تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به آغاز ثبت نام طرح «1448» گفت: طرح قرآنی «1448» در هزار و چهارصد و چهل و هشتمین سال نزول قرآن اجرا می‌شود که در این راستا، فراخوان شرکت در این طرح توسط مؤسسه نورالهدی تهران آغاز شده است.

مدیرعامل مؤسسه نورالهدی درباره نحوه ثبت نام از متقاضیان برای طرح «1448» مطرح کرد: این طرح قرآنی ویژه ماه رمضان در نظر گرفته شده که هم‌اکنون در دو شعبه مؤسسه نورالهدی ثبت نام از متقاضیان صورت می‌گیرد.

وی افزود: متقاضیان این طرح تا 15 تیرماه فرصت دارند تا به شعبه مرکزی مؤسسه نورالهدی تهران واقع در میدان نامجو، خیابان شهید برزگران، خیابان حاجی‌پور مراجعه کنند.

خرمدل بیان کرد: این طرح به همت شبکه قرآن و معارف سیما و با همکاری سایر شبکه‌های صدا و سیما، سازمان، نهادهای قرآنی و دستگاه‌های فرهنگی کشور اجرا می‌شود و مؤسسه نورالهدی با در اختیار داشتن دو جزوه قرآنی اقدام به برگزاری کلاس‌های مربوط به آموزش حفظ موضوعی قرآن مرتبط با سبک زندگی اسلامی کرده است.

برگزاری محافل قرآنی در ماه رمضان

مدیرعامل مؤسسه نورالهدی به برگزاری محافل قرآنی در این مؤسسه اشاره و تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان، برنامه‌هایی در قالب جزءخوانی و مسابقه قرآن توسط مؤسسه نورالهدی برگزار می‌شود که ورود عموم در این محافل قرآنی آزاد است.

وی در پایان یادآور شد: همچنین طبق سال‌های گذشته، کلاس‌هایی همچون آموزش روخوانی، روان‌خوانی، حفظ و مفاهیم قرآن در این مؤسسه قرآنی دایر است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 77562515 با کد 021 تماس بگیرند.

captcha