تمدید مهلت ارسال آثار سومین جشنواره منط‌قه‌ای محیط زیست در آموزه‌های رضوی
کد خبر: 1428950
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
ابراهیمی خبر داد:

تمدید مهلت ارسال آثار سومین جشنواره منط‌قه‌ای محیط زیست در آموزه‌های رضوی

گروه سلامت: مدیر اجرایی جشنواره منطقه‌ای محیط زیست در آموزه‌های رضوی اعلام کرد: مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره منطقه‌ای محیط زیست در آموزه‌های رضوی تا ۱۳ مرداد ماه تمدید شد.

حسین‌علی ابراهیمی، مدیر اجرایی جشنواره منطقه‌ای محیط زیست در آموزه‌های رضوی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: جشنواره منطقه‌ای محیط زیست در آموزه‌های رضوی همزمان با دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا‌(ع) برگزار و همه استان‌های کشور در پنج گروه مختلف این جشنواره را برگزار می‌کنند.

وی افزود: این دوره از جشنواره که سومین دوره خود را در پیش دارد با حضور استان‌های فارس، کرمان، سیستان‌و‌بلوچستان، کهگیلویه‌و‌بویراحمد، بوشهر و هرمزگان به میزبانی دانشکده محیط زیست و اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان برگزار می‌شود.

راهکارهای مناسب برای احیای حفاظت از منابع طبیعی

ابراهیمی در ادامه بیان کرد: در این جشنواره دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی که عضو نشست هم‌اندیشی محیط زیست و بنیاد بین‌المللی فرهنگی امام رضا(ع) هستند حضور فعال داشته و تلاش خواهند کرد تا از آموزه‌های رضوی راهکارهای مناسبی را برای احیای حفاظت از منابع طبیعی استخراج کنند.

مدیر اجرایی جشنواره منطقه‌ای محیط زیست در آموزه‌های رضوی گفت: مهلت ارسال آثار که قبلاً تا از اول مرداد ماه اعلام شده بود تا 13 مرداد ماه تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا زمان ذکر شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

ابراهیمی گفت: مراسم اختتامیه جشنواره محیط زیست در این منطقه از کشور همزمان با آغاز دهه کرامت، ششم شهریورماه و در آستانه میلاد امام رضا‌(ع) برگزار می‌شود.

تجلیل از محیط‌بانان نمونه و شرکت‌کنندگان برتر

وی افزود: در حاشیه این جشنواره مصادف با روز محیط‌بان آیین تجلیل از محیط‌بانان نمونه و تقدیر از شرکت‌کنندگان برتر برگزار و فرهنگ حفاظت از محیط زیست را توسعه خواهیم داد.

ابراهیمی در پایان گفت: علاقه‌مندان در حوزه محیط زیست می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و بارگذاری آثار خود به سایت www.isfahan-doe.ir مراجعه کنند.

captcha