راهپیمایی روز قدس، نماد باور صادقانه نظام اسلامی به آموزه‌های دینی است
کد خبر: 1431349
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶

راهپیمایی روز قدس، نماد باور صادقانه نظام اسلامی به آموزه‌های دینی است

گروه اجتماعی: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: راهپیمایی روز قدس امسال علاوه بر نمایش وحدت امت اسلامی، نماد باور صادقانه نظام اسلامی به آموزه‌های دینی است.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‎الاسلام کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) امروز، 29 تیر‌ در جمع فرماندهان و مدیران سپاه استان، با اشاره به اهمیت روز قدس، اظهار کرد: روز جهانی قدس‌ ابتکار هوشمندانه‌ حضرت امام خمینی(ره)، از یک‌سو نماد باور صادقانه نظام اسلامی به آموزه‌های دینی و از سوی دیگر نشان‌دهنده حمایت از آزادی و ملت‎های مظلوم و ستمدیده است.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس امسال علاوه بر نمایش وحدت امت اسلامی، مهر باطل شد بر حرکت افراطی گروهک‌‏های تروریستی مورد حمایت استکبار جهانی است که در کشورهای اسلامی دست به جنایت می‎زنند تا چهره نازیبایی از دین مبین اسلام را به جهانیان نشان دهند.

به گفته وی‌ در آستانه روز جهانی قدس، باید آحاد ملت‎های آزاده همگام با مردم استکبار‌ستیز ایران اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین که شاخص و شعار نظام جمهوری اسلامی است، باشکوه‎تر از سال‌های قبل در راهپیمایی روز جهانی قدس، اتحاد امت اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

سرافراز وحدت جهان اسلام را بزرگترین عامل در آزادسازی سرزمین‌های اشغالی از ‌وجود رژیم جنایت‌پیشه صهیونیستی دانست و گفت: مقاومت، تنها راه‌حل برای ‌مسئله فلسطین و مردم مظلوم این سرزمین اسلامی است.

وی از آحاد مردم استان چهارمحال و بختیاری‌ به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا‌ و اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی بزرگ و دشمن‌شکن روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، دعوت کرد و افزود: شرکت در این راهپیمایی، مرهمی بر زخم دیرینه فلسطین مقاوم است که به فرموده حضرت امام(ره)، پاره تن اسلام است.

captcha