بازدید هیئت مدیره اتحادیه قرآنی لرستان از مؤسسات کوهدشت
کد خبر: 1474306
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶

بازدید هیئت مدیره اتحادیه قرآنی لرستان از مؤسسات کوهدشت

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اعضای هیئت مدیره اتحادیه قرآنی ـ مردمی لرستان، چهارشنبه، ۲۸ آبان‌ماه، از مؤسسات و خانه‌های قرآن کوهدشت بازدید می‌کنند.

حجت‌الاسلام مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،  ضمن اشاره به این مطلب اظهار کرد: هیئت مدیره اتحادیه قرآنی ـ مردمی استان لرستان به همراه بازرسان، چهارشنبه، 28 آبان‌ماه، ساعت 10 صبح از مؤسسات و خانه‌های قرآن شهرستان کوهدشت بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این بازدید به همراه محمد لروند، مسئول دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان انجام می‌شود، اظهار کرد: این شهرستان دارای شش مؤسسه قرآنی و حدود 10 خانه قرآن شهری و روستایی است.

امیدیان ادامه داد: همچنین دیدار و جلسه با حجت‌الاسلام محمدجواد گراوند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت و فرشید محبی‌مقدم، کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت از دیگر برنامه‌های حضور هیئت مدیره این اتحادیه در این شهرستان است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان با اشاره به اینکه در این جلسه نیز مسائل و مشکلات مؤسسات و خانه‌های قرآنی این شهرستان و سطح تجهیزاتشان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، عنوان کرد: راه‌اندازی اتوماسیون اداری در مؤسسات از دیگر مسائلی است که در این جلسه مطرح می‌شود.

وی بیان کرد: نحوه اجرایی‌سازی انتخابات هیئت مدیره اتحادیه استان که اول بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود و همفکری درباره مؤلفه‌ها و افرادی که می‌خواهند کاندید شوند و مشخص کردن فرصت ثبت‌ نام از متقاضیان کاندیداتوری در این دوره از موارد مطروحه خواهد بود.

امیدیان یادآور شد: اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان عبارتند از معصومه زندی‌زاده، رئیس هیئت مدیره، مجتبی پادروند، نائب رئیس هیئت مدیره و سیدپیمان هاشمی، عزت‌الله گوشه‌ای، رقیه هراتی و حجت‌الاسلام مهدی امیدیان و فریبا کشوری و مهتاب سیاه‌تیری به عنوان بازرسان این اتحادیه هستند.

captcha