چهارمحال و بختیاری در اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی رتبه سوم را کسب کرد
کد خبر: 1475687
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸

چهارمحال و بختیاری در اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی رتبه سوم را کسب کرد

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری گفت: اداره اوقاف استان حائز رتبه سوم کشور در اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی شد.

حجت‎الاسلام محسن غلامیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، اظهارکرد: اداره اوقاف چهارمحال و بختیاری در اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در ایام دهه اول محرم موفق به کسب مقام سوم کشور شد.

وی با بیان اینکه طرح بصیرت عاشورایی در 24 بقعه و امامزاده استان اجرا شد، افزود: 90 روحانی در طول دهه اول محرم به نقاط مختلف استان اعزام شدند.

غلامیان ویژه برنامه‌های تجمع لبیک یا حسین(ع)، همایش احلی من العسل، همایش شیرخوارگان حسینی، تجمع بزرگ رهروان زینبی و برپایی خیمه‌های معرفت را از مهم‎ترین برنامه‌های اجرایی این اداره کل در طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در امامزادگان و بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.

وی افزود: طرح سوگواره بصیرت عاشورایی با هدف ارتقای سطح بصیرتی و اقامه عزای امام حسین(ع) و شعائر اسلامی، تبیین درس‌ها و عبرت‌های عاشورا و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی برگزار شد.

غلامیان با بیان اینکه کلیه کارکنان و مسئولان اداره کل اوقاف، هیئت‎های امنای و خادمان امامزادگان و بقاع متبرکه در کسب این موفقیت سهیم بودند، تلاش آنان را قابل تقدیر دانست.

captcha