شرايط انتقال طلاب غير مبتدی حوزه تهران اعلام شد
کد خبر: 2577456
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲

شرايط انتقال طلاب غير مبتدی حوزه تهران اعلام شد

گروه حوزه‎‏های علميه: حوزه علميه تهران در اطلاعيه‌ای شرايط انتقالی طلاب غير مبتدی خود را اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاری بين‎المللی قرآن(ايكنا) بر اساس اطلاعيه حوزه علميه تهران، متقاضيان انتقالی به مدارس علميه استان تهران ابتدا شرايط انتقال را بطور كامل مطالعه كرده، سپس جهت ثبت درخواست در سايت اقدام كنند؛ در ضمن به درخواست‌هايی كه دارای مدارك ناقص، تكراری و يا بعد از مهلت تعيين‌شده باشد هيچ گونه ترتيب اثری داده نخواهد شد.
مهلت انتقال طلاب پايه 2 تا 10 در مدارس حوزه علميه تهران تا پايان وقت اداری روز 31 مردادماه اعلام شده است و انتقال قطعی متقاضيان پس از بررسی مدارك و احراز شرايط لازم در سايت نجاح اعمال می‎شود.
متقاضی انتقال بايد از مدارس تحت پوشش مركز مديريت حوزه‌های علميه باشد؛ دارا بودن كد تحصيلی فعال بدون نقص در پايه‎های قبل، متقاضی حداقل يك سال در مدرسه مبدأ حضور داشته باشد؛ مدرسه مبدأ و مقصد با انتقال وی موافق باشند؛ موافقت كتبی مدرسه مبدأ و مقصد درسايت ارائه شود؛ ارائه ريز نمرات همه پايه‌های تحصيلی گذرانده شده از مدرسه مبدأ؛ ارائه تأييداخلاقی از مدرسه مبدأ و ارائه مدرك نظام وظيفه دال بر عدم منع ادامه تحصيل(پايان خدمت، معافيت دائم يا معافيت تحصيلی) از جمله شرايط اعلام شده برای انتقال است.
پروسه انتقالات از طريق سايت انجام می‎شود و طلاب از مراجعه حضوری به مركز خودداری كنند؛ در صورت نياز به راهنمايی در ساعت اداری (8 الی 14) با شماره تلفن 77488900 داخلی 104 و 105 تماس حاصل كنند.
captcha