دوره آموزشی کوتاه‌مدت حفظ کل و تفسیر کاربردی قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 2614722
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲

دوره آموزشی کوتاه‌مدت حفظ کل و تفسیر کاربردی قرآن برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره تخصصی کوتاه‌مدت حفظ کل و تفسیر کاربردی قرآن کریم از سوی مؤسسه زلال وحی مشهد برگزار می‌شود.

رضا معماریانی، مدیر مؤسسه زلال وحی مشهد، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: دوره ویژه و تخصصی کوتاه‌مدت حفظ کل و تفسیر کاربردی قرآن کریم از سوی این مؤسسه قرآنی برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در بخش مربیان قرآنی با کمبودهایی روبرو هستیم در این دوره تلاش خواهد شد تا مربیانی متخصص و کاردان را تربیت و به جامعه تحویل داده تا بتوانند تعداد بیشتری از علاقه‌مندان را مورد آموزش قرار دهند.

معماریانی ادامه داد: این طرح آموزشی 10 ماه به طول خواهد انجامید و تلاش خواهد کرد تا در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن قدم‌های خوبی برداشته شود.

ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه

مدیر مؤسسه زلال وحی مشهد تصریح کرد: در این دوره آموزشی، ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه به عنوان محور دوره معرفی شده و تلاش خواهد شد، شرکت‌کنندگان با کیفیت بالایی این دوره آموزشی را بگذرانند.

وی ادامه داد: از علاقه‌مندان به شرکت در این دوره دعوت می‌شود جهت شرکت در دوره تا پنج‌شنبه 20 آذر ثبت‌ نام و در آزمون 27 آذر شرکت کنند.

گفتنی است این دوره آموزشی از 4 دی‌ماه در مشهد مقدس، خیابان آیت‌الله بهجت، انتهای بهجت 23، پلاک 6 آغاز خواهد شد.

captcha