امکان ثبت‌نام در همایش «پایداری خانواده، تعالی جامعه» تا ۲۰ اردیبهشت
کد خبر: 3148249
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
عزیزی خبر داد:

امکان ثبت‌نام در همایش «پایداری خانواده، تعالی جامعه» تا ۲۰ اردیبهشت

گروه جامعه: معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا ۳۰ فروردین‌ماه، ادامه دارد اظهار کرد: علاقه‌مندان به حضور در این همایش تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

زهرا عزیزی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برپایی همایش «پایداری خانواده، تعالی جامعه» که در ذیل طرح هفت شهر شایستگی با محوریت «تحقق الگوی فارغ التحصیل شایسته در نظام آموزش عالی ایران» برگزار می‌شود، عنوان کرد: این همایش با حضور اندیشمندان، پژوهشگران، دانشجویان و مسئولین مرتبط برگزار می‌شود.

وی زمان برپایی همایش سراسری «پایداری خانواده، تعالی جامعه» را هفته اول خردادماه سال جاری، عنوان کرد و از همه پژوهشگران، دانشجویان دعوت کرد تا با ارسال مقالات خود در محدوده محورهای همایش در این رویداد علمی و فرهنگی مشارکت کنند.

این همایش در محورهای «پایداری خانواده»، «تغییرات نهادی و کارکردی خانواده»، «شیوه‌های همسرگزینی و ازدواج»، «خانواده و دین»، «خانواده و جمعیت»، «خانواده و رسانه»، «خانواده و اقتصاد» و «خانواده و سیاست» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال تا 30 فروردین‌ماه جاری، ادامه دارد اظهار کرد: علاقه مندان به حضور در این همایش تا 20 اردیبهشت‌ماه سال جاری، فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی در پایان از ثبت نام بیش از 150 نفر برای حضور در همایش سراسری «پایداری خانواده، تعالی جامعه» خبر داد.

captcha