‌مصاحبه شفاهی دوره تخصصی حفظ یک‌ساله جامعةالقرآن استان تهران آغاز شد
کد خبر: 3309306
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

‌مصاحبه شفاهی دوره تخصصی حفظ یک‌ساله جامعةالقرآن استان تهران آغاز شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مصاحبه شفاهی دوره تخصصی حفظ یک‌ساله جامعةالقرآن استان تهران از روز گذشته، ۹ خردادماه آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

منیر روحی، مسئول جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) شعبه رسالت بانوان بزرگسال در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب بیان کرد: مصاحبه شفاهی از ثبت‌ نام‌کنندگان دوره تخصصی حفظ یکساله جامعةالقرآن الکریم‌ استان تهران از روز گذشته، 9 خردادماه آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه با افرادی که در دوره فوق ثبت نام کرده‌اند تماس گرفته و زمان مصاحبه آنها اعلام شده است، ادامه داد: همچنین بانوان که دارای گروه سنی 13 تا 30 سال هستند می‌توانند با مراجعه به شعبه رسالت به نشانی بزرگراه رسالت شرقی، نبش اتوبان باقری، روبه‌روی راهنمایی و رانندگی منطقه 5 در این دوره نام‌نویسی کنند.

روحی با اشاره به دوره آزمایشی پذیرفتگان مصاحبه، اظهار کرد: قبول‌شدگان وارد دوره 73 روزه آزمایشی که نخستین جلسه آن از 30 خردادماه، ساعت 9 صبح آغاز می‌شود، حضور پیدا می‌کنند و پس از طی این دوره باید در المپیاد عروج شرکت کنند.

مسئول جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) شعبه رسالت بانوان بزرگسال عنوان کرد: پذیرفته‌شدگان نهایی المپیاد عروج که از طریق پایگاه اینترنتی جامعةالقرآن استان تهران اعلام می‌شود به دوره اصلی حفظ یکساله قرآن که از مهرماه آغاز خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.

وی یادآور شد: زمان قطعی مصاحبه ثبت نام‌کنندگان جدید، تلفناً به آنها اطلاع داده می‌شود.

همچنین در خبر دیگری از شعبه رسالت جامعةالقرآن آمده است که مراسم جشن میلاد خاتم‌الاوصیاء(عج) حضرت مهدی(ع)‌ امروز، 10 خردادماه، ساعت 11 با سخنرانی پویا با موضوع آسیب‌شناسی و پرسش و پاسخ عقیدتی و مهدویت به همراه مولودی‌خوانی توسط عطیه‌سادات کیایی برگزار می‌شود.

همزمان با این مراسم نیز مراسم مشابهی در شعبه بیت‌الحسین ویژه خردسالان و نوجوان برگزار می‌شود. که مولودی‌خوانی، اجرای گروه سرود حافظان 15 جزء، اهدای گواهی و جوایز به پنج نفر از حافظان 15 جزء و یک نفر حافظ پنج جزء از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده است.

captcha