برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی حضرت زینب(س) در کربلا
کد خبر: 3311565
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی حضرت زینب(س) در کربلا

گروه بین‌الملل: آستان مقدس حسینی، نخستین دوره جشنواره بین‌المللی حضرت زینب(س) را با هدف تألیف و پژوهش درباره شخصیت این بانوی بزرگوار آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «آستان مقدس حسینی»، این جشنواره بین‌المللی با شعار «حضرت زینب(س)؛ اسوه صبر و شکیبایی» از 17 آبان‌ماه آغاز و تا 20 همین ماه ادامه خواهد داشت و در چارچوب این جشنواره، مسابقه بهترین تألیف و پژوهش درباره شخصیت حضرت زینب(س) برگزار خواهد شد.
از شرایط شرکت در مسابقه این که تألیف و پژوهش باید درباره حضرت زینب(س) بوده و تاکنون منتشر نشده باشد، همچنین محورهای مورد بررسی باید جدید و درباره سیره آن حضرت باشد.
همچنین، تعداد صفحات این پژوهش باید بین 200 تا 300 صفحه A4 با فونت (16) باشد و بعد از پایان مسابقات تألیفات و پژوهش‌ها به شرکت‌کنندگان ارجاع داده نمی‌شود.
آستان مقدس حسینی در انتشار پژوهش‌هایی که مصلحت بداند، اختیار تام دارد و آخرین مهلت ارسال پژوهش‌ به این جشنواره، 22 شهریورماه است.
پژوهش‌ها باید بر روی لوح فشرده و نسخه چاپی آن به شعبه نشر بخش رسانه‌ آستان مقدس امام حسین(ع) ارسال شود، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس «mahrajan.zainab@yahoo.com» ایمیل نمایند و شرکت‌کنندگان حق اعتراض به نتیجه مسابقات را نخواهند داشت.
همچنین برای نفرات برتر این مسابقات، جوایزی نقدی اختصاص داده شده است که به نفر نخست 8 میلیون دینار عراقی اعطا می‌شود و 6 میلیون دینار عراقی برای نفر دوم و 4 میلیون دینار عراقی برای نفر سوم درنظر گرفته شده است.
گفتنی است، برای کسب اطلاع بیشتر علاقه‌مندان می‌توانند با شماره  (009647809803679) تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به شعبه نشر آستان مقدس حسینی مراجعه کنند.

captcha