برگزاری کلاس‌های توجیهی دوره حفظ یکساله در شعب جامعةالقرآن استان تهران و البرز
کد خبر: 3316427
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
اسلامی بیان کرد:

برگزاری کلاس‌های توجیهی دوره حفظ یکساله در شعب جامعةالقرآن استان تهران و البرز

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: معاونت آموزش و پژوهش جامعة‌القرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) برادران استان تهران و البرز از آغاز کلاس‌های توجیهی دوره حفظ یکساله ویژه آقایان ۳۰ و ۳۱ خردادماه در شعب مربوطه خبر داد.

محمدهادی اسلامی، معاونت آموزش و پژوهش جامعة‌القرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) برادران استان تهران و البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت:  کلاس‌های توجیهی دوره‌های تخصصی حفظ یک ساله ویژه آقایان 30 و 31 خردادماه در شعب مربوطه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوشنبه، اول تیرماه آغاز دوره آزمایشی حفظ یک ساله است، ادامه داد: این دوره آزمایشی 73 روزه است که طی این مدت شرکت‌کنندگان سه جزء از قرآن را حفظ خواهند کرد.

اسلامی با اشاره به اینکه در این دوره آزمایشی دوره‌های آموزش مفاهیم و تفسیر قرآن نیز در کنار حفظ قرآن، آموزش داده می‌شود، اضافه کرد: دوره‌های فوق ویژه بانوان و آقایان است. همچنین پس از موفقیت شرکت‌کنندگان در المپیادهای عروج به دوره اصلی که مهرماه برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) استان تهران مراجعه کنند.

captcha