«بهشت از جنوب شرقی» شهریور جلوی دوربین می‌رود
کد خبر: 3323356
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
ابراهیم اصغری خبر داد:

«بهشت از جنوب شرقی» شهریور جلوی دوربین می‌رود

گروه هنر: فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» عنوان فیلمی سینمایی درباره عملیات تروریستی در سیستان است که فیلمبرداری آن شهریور آغاز می‌شود.

ابراهیم اصغری، تهیه کننده سینما در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: جدیدترین فیلمی که می‌خواهم آن را تهیه کنم «بهشت از جنوب شرقی» نام دارد. این فیلم سینمایی را احمد کاوری کارگردانی خواهد کرد. در ضمن کارگردان فیلم که عهده‌دار نگارش فیلمنامه این کار است بازنویسی فیلمنامه این اثر سینمایی را به پایان رسانده است.

وی افزود: به زودی برای «بهشت از جنوب شرقی» تقاضای پروانه ساخت خواهیم کرد. پیش‌تولید این کار آغاز شده و تا اواخر مرداد به پایان خواهد رسید. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است شهریورماه این کار جلوی دوربین رود.

این تهیه‌کننده فیلم‌های دفاع مقدسی تصریح کرد: قرار است بیشتر صحنه‌های این فیلم در سیستان و بلوچستان جلوی دوربین برود، همچنین بخش‌های کمی از کار با دکور‌سازی که خواهد شد در تهران فیلمبرداری خواهد شد.

اصغری در بخش دیگری از این گفت‌و‌گو درباره حامی این کار گفت: «بهشت از جنوب غربی» با حمایت بنیاد سینمایی فارابی ساخته خواهد شد. در ضمن چند نهاد نیز قرار است در این کار حامی مالی باشند که تا قطعی شدن نام آنها، اسامی آنان اعلام نخواهد شد.

وی در انتها درباره بازیگران این فیلم نیز چنین توضیح داد: با تعدادی از بازیگران صحبت‌هایی انجام شده است، اما تا امضای قرارداد نام آنها فاش نخواهد شد. این فیلم با محوریت عملیات تروریستی در سیستان تولید می‌شود، همچنین به جریانات انحرافی که به اسم مذهب در سیستان انجام می‌شود، در این کار پرداخته می‌شود.

captcha