نشست بصیرتی فرهنگیان بسیجی ارومیه برگزار شد
کد خبر: 3334930
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل؛

نشست بصیرتی فرهنگیان بسیجی ارومیه برگزار شد

گروه اجتماعی: نشست بصیرتی فرهنگیان بسیجی شهرستان ارومیه، با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، نشست بصیرتی فرهنگیان بسیجی ارومیه با همکاری کانون بسیج فرهنگیان حضرت ولی عصر(عج) استان و سپاه شهدای استان آذربایجان غربی، صبح امروز، سوم مردادماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در محل کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد.

حجت السلام و المسلمین سیدحسن عاملی، امام‌جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در این نشست با بیان اینکه معلم باید به قداست امر تعلیم و تربیت توجه داشته باشد، اظهار داشت: عواطف و احساسات اصلی ترین سرمایه است و «معلم» قلب و مغز انسان را در اختیار دارد.

امام‌جمعه اردبیل با اذعان به اینکه هنر تربیت از دشوار ترین کارهاست؛ گفت: در انتهای هر ارزش اخلاقی، نقش معلم نهفته است.
وی با تأکید بر اینکه معلم باید جایگاه خود را بشناسد؛ تصریح کرد: هویت یابی کودکان در دست معلمان است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ادامه داد: همه موجودات عالم برای «معلم خیر» استغفار می کنند چراکه برکت وجودی او را می دانند.
حجت السلام عاملی با بیان اینکه جنگ امروز، جنگ آداب است؛ اظهار کرد: تربیت دینی بهترین نوع تربیت است و غرب با استفاده از رسانه ها ماهواره ی و مجازی و با ترویج بی بند و باری های اخلاقی، تهاجم فرهنگی را با جدیت دنبال می کند.

وی با بیان اینکه «انقلاب در مفاهیم قدسی» از سوی غرب دنبال می شود؛ گفت: غرب، انسان را خود مالک و خود آیین معرفی می کند و قدسیت را به انسان می دهد.

یادآور می‌شود، مدیران و فرهنگیان بسیجی نواحی دوگانه شهرستان ارومیه در این نشست حضور داشتند.

captcha