اسامی برگزیدگان المپیاد «عروج» جامعةالقرآن استان تهران و البرز اعلام می‌شود
کد خبر: 3338760
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
۱۴ مرداد؛

اسامی برگزیدگان المپیاد «عروج» جامعةالقرآن استان تهران و البرز اعلام می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اسامی منتخبان المپیاد قرآنی ـ علمی «عروج» چهارشنبه، ۱۴ مردادماه بر روی پایگاه اینترنتی جامعةالقرآن الکریم استان تهران اعلام می‌شود.

محمدهادی اسلامی، معاونت آموزش و پژوهش جامعة‌القرآن الکریم آقایان استان تهران و البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: اسامی منتخبان المپیاد علمی ـ قرآنی عروج مختص به قرآن‌آموزان دوره آزمایشی حفظ یک‌ساله 95_94‌ که ویژه اجزاء 3 و 17 برگزار شد چهارشنبه، 14 مردادماه بر روی پایگاه اینترنتی جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) استان تهران به نشانی www.jqk.ir قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 270 نفر از بانوان و آقایان در این المپیاد حضور داشتند، ادامه داد: 120 نفر از بانوان و 150 نفر از آقایان در المپیاد عروج حضور داشتند که در حفظ جزء 3 ویژه قرآن‌آموزانی که تازه به حفظ قرآن پرداخته و جزء 17 هم مختص افردی بوده که محفوظات قبلی داشته‌اند و اجزایی را حفظ بوده‌اند.
اسلامی بیان کرد: واحد آقایان در چهار حوزه امتحانی شعبه نامجوی تهران ویژه تمام شرکت‌کنندگان از شعب واحد آقایان متشکل از شعبه کودکان و نوجوان، طلاب شاغلین و دانشجویان، امام حسن عسکری غرب تهران و قرائت در شرق تهران، شعبه رباط کریم، شعبه هفت‌تیر کرج و شعبه ورامین برگزار شد.

معاونت آموزش و پژوهش جامعة‌القرآن الکریم آقایان استان تهران و البرز تصریح کرد: بخش بانوان در دو واحد رسالت ویژه بانوان بزرگسال و امام حسین(ع) ویژه کودک و نوجوان دختر برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه سرفصل‌های المپیاد شامل حفظ کتبی و شفاهی و مفاهیم کتبی بوده است، عنوان کرد: مفاهیم کتبی شامل 20 سؤال چهارگزینه‌ای و حفظ کتبی شامل پنج سؤال هشت خطی است.

اسلامی اظهار کرد: این المپیاد ویژه دوره آزمایش حفظ یکساله قرآن است و افرادی که حدنصاب لازم را کسب کنند به دوره اصلی که مهرماه آغاز می‌شود ورود پیدا می‌کنند.

captcha