المپیاد «عروج» در شعب جامعةالقرآن استان تهران برپا می‌شود
کد خبر: 3358140
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
ویژه حافظان دوره آزمایشی سال ۹۵-۹۴؛

المپیاد «عروج» در شعب جامعةالقرآن استان تهران برپا می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: المپیاد قرآنی «عروج» ویژه دوره آزمایشی حافظان یکساله در اجزاء ۳ تا ۵ و ۱۷ تا ۱۹ امروز، ۱۴ شهریورماه در شعب جامعةالقرآن استان تهران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، المپیاد قرآنی ـ علمی عروج ویژه حافظان دوره آزمایشی حفظ تخصصی یکساله در بخش‌های اجزاء سه تا پنج و 17 تا 19 شنبه، 14 شهریورماه در شعب رسالت و امام حسین(ع) جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) استان تهران ویژه بانوان و در شعبه شهید نامجو در حال برگزاری است.

این المپیاد شامل دو بخش کتبی شامل رشته‌های حفظ و مفاهیم طی 10 سؤال تستی و حفظ شفاهی شامل پنج سؤال هشت خطی براساس قرآن کریم رسم‌الخط عثمان طه انجام می‌گیرد. همچنین منبع مفاهیم نیز براساس کتاب قرآن حکیم و شرح واژگان ابوالفضل بهرام‌پور است.

المپیاد قرآنی ـ علمی عروج ویژه اجزاء‌(‌3 و 4 و 5‌) و (‌17 و 18 و 19‌) ویژه آقایان از شعبه‌های نامجو، طلاب، مرکز قرائت، امام حسن عسکری(ع)، هفت‌تیر کرج، ورامین و رباط کریم در شعبه نامجو واقع در میدان امام حسین(ع)، خیابان انقلاب، خیابان نامجو شمالی، کوچه آغاسی‌اصفهانی و ویژه بانوان در شعبه‌های رسالت واقع در بزرگراه رسالت شرقی، نبش اتوبان باقری، روبروی راهنمایی و رانندگی منطقه 5 و در شعب امام حسین(ع) در میدان امام حسین(ع)، خیابان مازندران، کوچه پاک جسم، بن‌بست سوم در حال برپایی است.

یادآور می‌شود، بخش کتبی این المپیاد از ساعت 9 تا 10 صبح برپا شد و مرحله شفاهی آن نیز از ساعت 10 تا 14 امروز برگزار می‌شود.

captcha