آماده‌سازی نرم‌افزارهای صدور مجوز تشکل‌های قرآنی از فروردین 95
کد خبر: 3481321
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
کوششی خبر داد:

آماده‌سازی نرم‌افزارهای صدور مجوز تشکل‌های قرآنی از فروردین 95

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور از آماده‌سازی نرم‌افزارهای صدور مجوز تشکل‌های قرآنی از نیمه دوم فروردین‌ماه 95 خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور در گفت‌‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به مصوبه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی از نیمه دوم فروردین‌ماه سال آینده صدور مجوزهای جدید آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: لذا از نیمه دوم فروردین‌ماه 95 برابر آئین‌نامه‌ها و سوابق و دستورالعمل‌هایی که هیئت رسیدگی داشته است، صدور مجوزهای جدید با دو امضا انجام می‌گیرد.
کوششی بیان کرد: این دو امضا شامل امضاهای بالاترین مقام از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بالاترین مقام سازمان تبلیغات اسلامی است.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور تأکید کرد: این امر شامل درخواست‌کنندگان صدور مجوز جدیدالتأسیس و یا مؤسساتیست که دارای مجوز از هر کدام از دستگاه‌ها هستند که می‌توانند در بازه زمانی یکساله برای اخذ این مجوزها و تغییر و تعویض مجوزهایشان اقدام کنند.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا درخواست صدور و یا تعویض این مجوزها به صورت اینترنتی است؟ تصریح کرد: این امر اینترنتی از سوی تارنمایی که نشانی آن متعاقباً و پس از فراهم‌سازی بسترهای لازم اطلاع‌رسانی می‌شود، انجام می‌گیرد.
کوشی درباره نحوه مراجعه تشکل‌های قرآنی در سطح استان‌ها، عنوان کرد: در زمینه استان‌ها تا هنگامی که هیئت متناظر استانی هر زمان که تشکیل شود می‌توانند مدیران مؤسسات به آنها مراجعه کنند.
captcha