ظهر دلنشین «مرحوم استاد سید‌جلال متقی‌موسوی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3481327
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
به‌همت کانون خبرنگاران ایکنا؛

ظهر دلنشین «مرحوم استاد سید‌جلال متقی‌موسوی» برگزار می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ: ظهر دلنشین «مرحوم استاد سید‌جلال متقی‌موسوی» چهارشنبه، 19 اسفندماه جاری به همت کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ در سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، ظهر دلنشین «مرحوم استاد سید‌جلال متقی‌موسوی» چهارشنبه، 19 اسفندماه جاری، ساعت 14 به همت کانون خبرنگاران نبأ با حضور استادان بزرگ قرآنی کشور، برگزار می‌شود.
این مراسم به منظور بزرگداشت یاد و خاطره استاد بزرگ قرآنی کشور در محل خبرگزاری ایکنا واقع در خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک 85، خبرگزاری ایکنا برگزار خواهد شد.
گفتنی است؛ استاد متقی‌موسوی سال 1307 در اقلید فارس متولد و از همان دوران کودکی به آموختن قرآن کریم گرایش پیدا کرد. وی به واسطه انس با قرآن کریم به قدری در فعالیت‌های قرآنی پیش رفت که از دوران نوجوانی آموزش قرآن را آغاز و پس از آن در سال 1318 مکتب القرآن و عترت را در منزل خود تأسیس کرد.
این استاد قرآن کریم شاگردان بسیاری داشته است. وی در 12 جلسه نیم ساعته کل قرآن کریم را به خداجویان و علاقه‌مندان آموزش می‌داد و جلسات قرآن ایشان همواره مورد استقبال جوانان و نوجوان قرار داشت به طوری که می‌توان گفت در عمر با برکت خود بیش از 500 هزار قرآن‌آموز تربیت کرده است.
یادآور می‌شود، مراسم ظهر دلنشین در راستای نکوداشت بزرگان قرآنی کشور در محل خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود.
captcha