انعقاد تفاهمنامه بین اتحادیه مؤسسات اصفهان و کمیته امداد
کد خبر: 3498964
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

انعقاد تفاهمنامه بین اتحادیه مؤسسات اصفهان و کمیته امداد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: جذب مددجویان و آموزش قرآن در رشته‌های مختلف از مفاد تفاهم‌نامه اتحادیه مؤسسات اصفهان و کمیته امداد امام خمینی(ره) بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در ادامه تعاملات گسترده اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان اصفهان با ادارات و سازمان‌ها، برای نخستین بار تفاهمنامه همکاری مابین کمیته امداد امام خمینی‌(ره) و اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان اصفهان منعقد شد.
این تفاهمنامه که به امضاء مدیران دو دستگاه رسیده است و به شعبات کمیته امداد و اتحادیه ارسال شده بر جذب حداکثری مددجویان و آموزش قرآنی در رشته‌های مختلف تأکید شده است.
از دیگر مفاد این تفاهمنامه، پذیرش و مساعدت به آن دسته از جامعه قرآنی است که نیاز به خدمات کمیته امداد داشته و واجد شرایط باشند و استفاده قرآن آموزان از امکانات کمیته امداد مانند اردوگاه و غیره نیز اشاره شده است.
همچنین همکاری در تأمین نیازهای قرآنی مراکز فرهنگی امداد، اعطای مدارک آموزشی به قبول‌شدگان در دوره‌های آموزشی، پذیرش خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد به جهت عضویت مدرسه مجازی و کتابخانه تخصصی قرآن و برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان کمیته امداد اشاره کرد.
گفتنی است، طی جلسه‌ای با حضور خاکساری هرندی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان اصفهان و میرزائی، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) در استان اصفهان‌، راه‌های اجرایی شدن این تفاهمنامه بررسی و اقدامات لازم در این خصوص بعمل آمد.

captcha