گزارش کانون خبرنگاران ایکنا واسطه اعزام معلم قرآن نوجوان به سفر زیارتی
کد خبر: 3500298
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

گزارش کانون خبرنگاران ایکنا واسطه اعزام معلم قرآن نوجوان به سفر زیارتی

گروه جامعه: در پی انتشار گزارش «پیاده‌روی روزانه ۵ کیلومتری دانش‌آموز بسیجی برای آموزش قرآن» از سوی کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سازمان بسیج دانش‌آموزی، این معلم قرآن نوجوان را به اردوی مشهد مقدس ویژه بانوان برگزیده پیشگام اعزام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، چندی پیش کانون خبرنگاران ایکنا؛ نباء به ارائه گزارشی از سمیه چاووشی، دانش‌آموزی که در کنار درس خواندن و کمک در امور زندگی، به تدریس قرآن در روستای اصغرآباد شهرستان قلعه گنج مشغول است و به نوجوانان روستا قرآن می‌آموزد، پرداخت.

در پی انتشار گزارش «پیاده‌روی روزانه ۵ کیلومتری دانش‌آموز بسیجی برای آموزش قرآن» از سوی کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور تصمیم گرفت در راستای حمایت، قدردانی و ترویج فعالیت‌های قرآنی از این دانش‌آموز نمونه تجلیل به عمل آورد.

در این راستا سمیه چاووشی، که از سن ۱۵ سالگی حفظ قرآن را آغاز کرده و پس از کسب مهارت‌های کافی کلاس‌های قرآن را در روستا راه‌اندازی کرده است از سوی سازمان بسیج دانش‌آموزی به اردوی مشهد مقدس ویژه بانوان برگزیده پیشگام این سازمان اعزام می‌شود.

سازمان بسیج دانش‌آموزی هدف از اتخاذ این تصمیم را ترویج فرهنگ قرآنی و حمایت از دانش‌آموزان قرآن‌پژوه و قرآن‌آموز اعلام کرده است.

امید است که سایر نهادهای فرهنگی نیز با ارائه حمایت‌های ویژه از جامعه قرآنی گامی در جهت نشر هر چه بیشتر و بهتر فرهنگ قرآنی در میان دانش‌آموزان بردارند.

captcha