مکان برپایی نمایشگاه «شمیم وحی» معین شد
کد خبر: 3500628
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
کوششی:

مکان برپایی نمایشگاه «شمیم وحی» معین شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور از برپایی دومین نمایشگاه «شمیم وحی» در باغ موزه دفاع مقدس خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: محل برپایی دومین نمایشگاه «شمیم وحی» بین برج میلاد، بوستان گفت‌وگو و باغ موزه دفاع مقدس و سایر گزینه‌های مطرح شده، به اتفاق آراء باغ‌ موزه مشخص شد.
وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های مختلف دیگری نیز در آن بازه زمانی در آنجا اجرا می‌شود، ادامه داد: برای اینکه حضور بیشتر مؤسسات قرآنی را برای عرضه محصولاتشان داشته باشیم این مکان را در نظر گرفته‌ایم.
کوششی این نمایشگاه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون تومان به منظور حمایت و تجهیز از مؤسسات قرآنی در آستانه ماه مبارک رمضان و برای فعالیت‌هایشان در نظر گرفته شده است، بیان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که حضور مؤسسات در این نمایشگاه بیش از سال گذشته باشد.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور عنوان کرد: این نمایشگاه یک هفته قبل از آغاز ماه مبارک رمضان گشایش می‌‌یابد و احتمال دارد که چند روزی نیز در آن ماه فعالیت داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته از هزار و ۵۹۱ تشکل‌ قرآنی حمایت شد وامسال از دو هزار و ۷۰۰ تشکل، تصریح کرد: این تشکل‌ها شامل مؤسسات قرآنی، خانه‌های قرآن دارای مجوز، جلسات شاخص قرآنی، جلسات قرآن خانگی و خانه‌های قرآن و عترت سرای محلات هستند.
کوششی تأکید کرد: این مبلغ حمایتی در قالب بن‌کارت‌هایی ارائه می‌شود که در سال گذشته سطح بندی‌ مؤسسات مد نظر بوده است که با مشکلاتی روبرو شدیم که امسال این سطح بندی در نظر گرفته نمی‌‌شود.
وی بیان کرد: این تشکل‌های قرآنی فقط می‌توانند از محصولاتی ضروری که در این نمایشگاه عرضه می‌شود با بن‌کارت‌ها خرید کنند.
captcha