زمان برپایی هفتمین جشنواره حدیث ارتش به تعویق افتاد
کد خبر: 3501656
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
میدانی:

زمان برپایی هفتمین جشنواره حدیث ارتش به تعویق افتاد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش(آجا) از تعویق در زمان برپایی هفتمین جشنواره حدیث خبر داد.

مهدی میدانی، مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش(آجا) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به برپایی هفتمین جشنواره حدیث و تغییرات محتوایی آن، گفت: این جشنواره در سه گروه‌ همسران و بانوان شاغل، دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان در مقطع دبیرستان در سطح خانواده‌ها، سربازان وظیفه و کارکنان پایور برپا می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه منبع این جشنواره متناسب با نیاز این گروه‌ها تهیه و آماده چاپ شده که به ادارات واگذار می‌شود، بیان کرد: این منابع طی ساعت‌ها و بیش از چهار ماه کار کارشناسی ادارات عقیدتی ـ سیاسی و مسئولان دارالقرآن‌ها در معاونت فرهنگی سازمان عقیدتی ـ سیاسی انجام گرفت.
میدانی اظهار کرد: مرحله منطقه‌ای و مقدماتی آن طی مهر و آبان‌ماه انجام می‌گیرد و اواخر آذر و دی‌ماه مرحله نهایی مسابقات در ادارات پنج‌گانه زمینی، دریایی، هوایی، پدافند هوایی، ستاد آجا برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: مرحله نهایی آن نیز در اواخر بهمن‌ماه و یا اوایل اسفندماه به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی با حضور منتخبان و راه‌یافتگان به این مرحله تشکیل خواهد شد.
captcha