نگاهی به تقویم اجرایی مسابقات قرآن آجا
کد خبر: 3517597
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱

نگاهی به تقویم اجرایی مسابقات قرآن آجا

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش به تبیین زمان برپایی مسابقات قرآن و جشنواره‌ حدیث آجا پرداخت.

مهدی میدانی، مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش(آجا) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به اینکه در حال حاضر ادارات پنج‌گانه نیروی زمینی، دریایی، هوایی، پدافند هوایی و ستاد آجاد در تمامی یگان‌ها مشغول برپایی مرحله مقدماتی و نهایی این مسابقات در بخش خانواده‌ها هستند، گفت: مرحله سراسری این مسابقات از 14 تا 17 شهریورماه برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه مسابقات فوق به میزبانی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش انجام می‌گیرد، ادامه داد: سپس منتخبان این مسابقات از سوی ادارات عقیدتی ـ سیاسی نیروهای پنج‌گانه به مرحله سراسری راه پیدا می‌کنند.
میدانی اضافه کرد: همچنین مرحله مقدماتی هفتمین جشنواره حدیث با تغییرات محتوایی که از سوی کارشناسان انجام گرفته است، مهرماه آغاز می‌شود و تا پایان دی‌ماه مرحله نهایی آن در سطح ادارات یگان‌ها انجام می‌گیرد و سپس منتخبان ادارات در مرحله سراسری این مسابقات که اواخر بهمن‌ماه و یا هفته اول اسفندماه به میزبانی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش انجام می‌شود، با هم به رقابت خواهند پرداخت.
وی تصریح کرد: همچنین در اواخر مهرماه مرحله مقدماتی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه در سطح یگان‌ها انجام می‌گیرد و مرحله نهایی آن طی نیمه آذرماه تشکیل می‌شود و در دهه سوم آذرماه نیز مرحله سراسری این مسابقات به همراه پانزدهمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان افسری ارتش انجام می‌گیرد.
captcha