خاطره‌بازی شاگردان به یاد استاد در «ظهر دلنشین»
کد خبر: 3533296
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱

خاطره‌بازی شاگردان به یاد استاد در «ظهر دلنشین»

گروه فعالیت‌های قرآنی: ظهر دلنشین استاد محمد غفاری بعدازظهر امروز پنجم مهرماه با حضور جمعی از شاگردان این استاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم ظهر دلنشین استاد مرحوم محمد غفاری، استاد برجسته قرآنی کشورمان بعدازظهر امروز پنجم مهرماه با حضور جمعی از شاگردان این استاد در سالن کنفرانس خبرگزاری ایکنا برگزار شد.
در این مراسم اساتیدی همچون هادی فروزان، سید‌محسن موسوی بلده، احمد ابوالقاسمی، مجید زکی‌لو، سید‌محمد هاشمی، بهروز یاریگل، علیرضا نداف، مسعود وادی‌پور، علی‌اصغر نوربالا و جعفر غفاری، برادر استاد غفاری حضور داشتند.
در این مراسم که بیش از سه ساعت به طول انجامید هر یک از اساتید به بیان خاطراتی از استاد محمد غفاری پرداختند، خاطراتی که مردم‌داری و گشاده رویی از بارزترین آنها بوده است.
در این مراسم از تواضع استاد غفاری گفته شد و از جلسه‌داری منحصر به فرد ایشان، از بذله‌گویی و بداهه‌گویی‌های هنرمندانه سخن به میان آمد و از حق طلبی و حقیقت طلبی این استاد نکته‌ها گفته شد.
در ظهر دلنشین استاد محمد غفاری که با حضور برادرش گرم‌تر هم شده بود از خاطرات تلخ و شیرینی گفته شد که اشک و لبخند را همزمان و برای لحظاتی مهمان چهره حاضران در این مراسم کرد و در آخر هم از درگذشت استاد گفته شد و تشییع باشکوه ایشان که شاگردانش کمتر نمونه‌ای را مانند آن به ذهن دارند.
محمد غفاری، نفر دوم مسابقات بین‌المللى قرآن کریم مالزى در سال ۱۳۵۶، کارشناس برنامه‌هاى رادیو قرآن از بدو تأسیس این رادیو و داور مسابقات مختلف قرآن کریم در سراسر کشور بود که اذان مشهور ایشان همیشه از صدا و سیما پخش مى‌شود.
گزارش تکمیلی این نشست متعاقباً ارسال می‌شود.
captcha