ترجمه مفهومی قرآن به روسی منتشر شد
کد خبر: 3541111
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶

ترجمه مفهومی قرآن به روسی منتشر شد

گروه بین‌الملل: بنیاد مطالعات اسلامی مسکو پس از انتشار دوره 12 جلدی کامل و مفصل تفسیر «نور القرآن فی تفسیر القرآن» به زبان روسی اقدام به چاپ ترجمه مفهومی قرآن کرده است.

ترجمه مفهومی قرآن به روسی منتشر شد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از روسیه، این اثر بر اساس تفسیر «نور القرآن فی تفسیر القرآن» که با نظارت آیت‌الله سید‌کمال فقیه ایمانی(نخستین کسی که به سفارش امام خمینی(ره) تفسیر انگلیسی قرآن کریم را منتشر کرد) تألیف شده، نگاشته شده است.
محتوای این اثر ارزشمند توسط بنیاد مطالعات اسلامی مسکو و با سرمایه‌گذاری انتشارات «ACT» تهیه شده است. انتشارات ACT بزرگ‌ترین ناشر روسیه است و در سراسر این کشور مراکز پخش دارد.
ترجمه این اثر را «باریس نوریک» و ویراستاری علمی آن را «ایلشاد نصیراف»، اسلام‌شناس و پژوهشگر ارشد مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه انجام داده‌اند.
ترجمه مفهومی قرآن با توجه به اینکه در بردارنده نکات تفسیری مهمی است، سبب می‌‌شود روس‌زبانان بتوانند درکی صحیح و واقعی از معارف و مفاهیم قرآنی داشته باشند.
نیاز اندیشمندان، پژوهشگران، جامعه مسلمانان و عموم مردم روس‌زبان به اثری مفهومی، جامع و رسا و در عین حال مختصر و مفید باعث شد بنیاد مطالعات اسلامی مسکو و انتشارات معروف و صاحب نام ACT و انتشارات صدرا، این اثر ارزشمند را چاپ و منتشر کنند.

captcha