گفتمان دینی «نماز و تعالی فرهنگی» در قم برگزار شد
کد خبر: 3551456
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

گفتمان دینی «نماز و تعالی فرهنگی» در قم برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ: گفتمان دینی با موضوع «نماز و تعالی فرهنگی» با حضور جمعی از اعضای هيئت‌ها و یاوران نماز و کانون‌های فرهنگی مساجد، 15 آذرماه در قم برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود لطفیان‌سرگزی، کارشناس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم در این گفتمان، گفت: ستاد اقامه نماز با برگزاری اجلاس سالانه نماز، درصدد تقویت باورها و معرفی ارزش‌های نماز است.
وی بیان کرد: پیام‌های پرمحتوا و راهگشای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) حقیقتا منشور بندگی و راهنمای عمل تلاشگران این عرصه مقدس است.
کارشناس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد: تلاش در جهت درونی شدن امر اقامه نماز در جامعه، جلب همکاری و مشارکت نهادهای مردمی و تبادل تجربیات و عملکرد موفق در حوزه فرهنگ قرآن و عترت از جمله اهداف اجلاس‌های سراسری نماز است.
لطفیان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوعات نماز و سبک زندگی، آموزش مفاهیم و آشنایی با آداب و اسرار نماز ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: نماز تسلیم انسانی عصیانگر است.
captcha