دوره غیر‌حضوری «تربیت داور قرآن» برگزار می‌شود
کد خبر: 3558805
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

دوره غیر‌حضوری «تربیت داور قرآن» برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌‌های قرآنی: دوره غیر‌حضوری تربیت داور قرآن کریم برگزار و به قبول‌شدگان دوره از طرف جامعةالقرآن الکریم استان قم گواهینامه رسمی اعطاء می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) دوره غیر‌حضوری تربیت داور قرآن در 5 رشته حُسن حفظ، صوت، لحن، تجوید و وقف و ابتداء به همت جامعةالقرآن واحد برادران شهرستان نجف‌آباد اصفهان برگزار و به قبول‌شدگان دوره از سوی جامعةالقرآن الکریم استان قم گواهینامه رسمی داده می‌شود.
بنابراین گزارش، مکان ثبت نام این دوره واقع در دفتر مرکزی جامعةالقرآن واحد برادران شهرستان نجف‌آباد اصفهان است و هزینه ثبت نام در هر رشته 200000 ریال است. شرکت‌کنندگان در رشته حُسن حفظ باید حداقل به 5 یا 10 جزء از قرآن کریم تسلط داشته باشند و در آزمون ورودی دوره قبول شوند و پیش نیاز شرکت در سایر رشته‌ها نیز تسلط بر رشته ثبت نام شده است.
زمان آزمون ورودی دوره در تاریخ 29 دی‌ماه ساعت 18 تا 19 و زمان برگزاری دوره و آزمون نهایی نیز در تاریخ 30 دی‌ماه از اذان ظهر خواهد بود و گلبان و تربتیان از اساتید این دوره هستند، هم‌چنین ثبت نام در این دوره برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و در داوری تمامی آزمون‌ها و مسابقات شهرستان نجف آباد از افراد قبول شده در این آزمون استفاده می‌شود.
دوره غیر‌حضوری «تربیت داور قرآن» برگزار می‌شود
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۹
0
0
برگزاری دوره تربیت داور اقدامی خوب و ارزشی است
captcha