احداث خانه‌ عالم روستای خراسانلو توسط خیرین
کد خبر: 3568705
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
محمدی خبر داد:

احداث خانه‌ عالم روستای خراسانلو توسط خیرین

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر از احداث خانه عالم روستای خراسانلو با حضور خیرین و اهالی این روستا خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن محمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 11 خانه عالم در شهرستان ابهر جهت اسکان مبلغان دینی و طلاب وجود دارد که در 7 خانه، روحانی مستقر و روحانی اعزامی طرح هجرت استقرار دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر با اشاره به 4 خانه عالم دیگر گفت: یکی از این خانه‌ها به تازگی افتتاح شده و دو خانه دیگر به صورت فصلی در روزهای ماه محرم، رمضان و ایام تبلیغ مورد استفاده هستند.

حجت‌الاسلام محمدی با مهم برشمردن نقش مردم در پیشبرد برنامه‌های دینی و فرهنگی تصریح کرد: خانه عالم روستای خراسانلو با 50 درصد پیشرفت فیزیکی از ابتدای کار با حضور خیرین و اهالی این روستا انجام شده و با توجه به روند پیشرفت پروژه به زودی افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر تعداد اهالی و جمعیت روستایی را مهمترین اولویت در احداث خانه عالم عنوان کرد و گفت: دو روستای کبودچشمه و قروه شهرستان ابهر به لحاظ تعداد خانوار حائز شرایط احداث خانه عالم هستند که اقدامات اولیه برای این امر صورت گرفته است.

captcha