پذیرش دانشجوی ارشد با شرایط خاص در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم
کد خبر: 3608927
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

پذیرش دانشجوی ارشد با شرایط خاص در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

گروه دانشگاه: دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برای سال تحصیلی 97-96 در مقطع کارشناسی ارشد در کد 1111 (مجموعه الهیات و معارف اسلامی-علوم قرآنی) در قالب شرایط خاص دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برای سال تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی‌ارشد دانشجو می‌پذیرد.

بنابراین گزارش، نتیجه اولیه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته 96 داوطلبان به صورت کارنامه تنظیم شده و کارنامه مذکور از ساعت 19 روز دوشنبه 15 خرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

به گفته سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، آن دسته از داوطلبانی که بر اساس مفاد کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی می‌باشند بایستی طبق اطلاعیه‌ای که به همراه نتایج آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت نسبت به انتخاب حداکثر 100 کد رشته‌محل از میان کدرشته‌ محل‌های امتحانی مجاز اقدام و تا ساعت 24 روز پنجشنبه 25 خردادماه جاری برای انتخاب رشته با وارد کردن اطلاعاتی نظیر شماره شناسنامه یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم برای داوطلب صادر می‌شود، نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی به ترتیب اولویت علاقه اقدام نمایند.

بر همین اساس، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برای سال تحصیلی 97-96 در مقطع کارشناسی ارشد در کد 1111 (مجموعه الهیات و معارف اسلامی-علوم قرآنی) در قالب شرایط خاص دانشجو می‌پذیرد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحات 36 تا 38، 40 و 257 دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال 96 مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند. این افراد می‌توانند حداکثر 2 کد رشته محل این دانشگاه را انتخاب کنند.

از جمله شرایط پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه؛ موفقيت در مصاحبه ورود به اين دانشگاه می‌باشد، همچنین متقاضيان كليه رشته‌های تحصيلی اين دانشگاه در صورت تمايل و انتخاب رشته محل‌های دانشكده‌های علوم قرآنی اين دانشگاه به صورت دو برابر برای انجام فرايند مصاحبه به دانشكده‌های علوم قرآنی معرفی می‌شوند، لذا لازم است متقاضيان پس از اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفيت رشته‌های دارای شرايط خاص، با مراجعه به وب‌سايت اين دانشگاه به نشانی www.quran.ac.ir، يا تماس با دانشكده علوم قرآنی معرفی شده، از تاريخ برگزاری مصاحبه و نيز مدارک مورد نياز اطلاع پيدا كنند.

یادآور می‌شود، کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد موسسات و مراکز آموزش عالی، تا پایان روز پنجشنبه، 25 خردادماه جاری فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته در این آزمون اقدام کنند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانشگاه قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۴:۳۳
0
0
سلام
بهتره مسولان این دانشگاه اول بروند مجوزهای لازم رو بگیرند بعد دانشجو پذیرش کنند
ریس و قایم مقام خلاف قانون بدون مدرک مسولیت دارند
اعضای هییت علمی که از جاهای دیگه انتقالی اجباری دارند اومدن اینجا
معاون پشتیبانی که اموال دانشکده ها رو داره همه رو بذل و بخشش می کنه
و خلاصه .............
captcha