ولایت‌مداری، ویژگی مشترك تمام امامزادگان است
کد خبر: 3626313
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
احمدی:

ولایت‌مداری، ویژگی مشترك تمام امامزادگان است

گروه اجتماعی: مشاور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با یادآوری اهمیت تبیین مناقب امامزادگان در ایام دهه كرامت گفت: امامزادگان همه ولایت‌مدار بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، حجت‌الاسلام سید علی احمدی، مشاور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همزمان با ایام دهه کرامت در نشست بانوان کانون فرهنگی و هنری مسجد و آرامگاه نور شیراز به تبیین ابعاد شخصیتی حضرت معصومه(س) پرداخت و گفت: در منابع تاریخی ما کمتر به زندگانی حضرت معصومه(س) پرداخته شده و متأسفانه منابع زیادی در دسترس نیست زیرا در آن زمان اختیار قلم در دست دشمن بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در ایام دهه کرامت باید به معرفی امامزادگان و به خصوص فرزندان امام هفتم(ع) پرداخته شود، گفت: امامزادگان ما همه ولایت‌مدار بوده‌اند و برای حمایت از امام و ولی خود حضرت امام رضا(ع) خود در مسیر مدینه تا مشهد قدم گذاشته اند.

احمدی در ادامه با یادآوری نقش بانوان در جامعه گفت: علمای ما مادران شایسته داشته‌اند و ثمره و نتیجه تربیت مادران را در فردا می‌توان دید پس تربیت دختران از اهمیت بالایی برخوردار است.

captcha