جهاد رزمندگان در دفاع مقدس الگویی برای تمامی نسل‌هاست
کد خبر: 4170378
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
فرمانده سپاه فجر فارس:

جهاد رزمندگان در دفاع مقدس الگویی برای تمامی نسل‌هاست

سردار بوعلی با اشاره به رشادت رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی گفت: دفاع مقدس سندی پر افتخار برای کسانی است که در راه خدا جهاد کردند و ایثار و جهاد رزمندگان جبهه نبرد حق علیه باطل الگویی برای تمامی نسل‌ها خواهد بود. 

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس، امروز، ۳۱ شهریورماه در مراسم رژه مشترک دفاع مقدس یگان‌های نظامی و انتظامی استان، با یادآوری مجاهدت‌های ۱۵ هزار سردار و شهید استان گفت: در ۳۱ شهریورماه که سرآغاز هفته دفاع مقدس است از حماسه‌ها و رشادت‌های رقم خورده ایرانیان در دفاع مقدس یاد می‌شود.
 
وی با بیان اینکه جانفشانی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی برگ زرینی در تاریخ این مرز و بوم است که همیشه خواهد درخشید، افزود: دفاع مقدس سندی پر افتخار برای کسانی است که در راه خدا جهاد کردند و ایثار و جهاد رزمندگان جبهه نبرد حق علیه باطل الگویی برای تمامی نسل‌ها خواهد بود. 
 
فرمانده سپاه فجر فارس در پایان سخنان خود با اشاره به اقتدار نظامی ایران در منطقه غرب آسیا، اتحاد نیرو‌های مسلح کشور را برای مقابله با ظلم استکبار جهانی و دفاع از کیان اسلام و ایران مورد توجه قرار داد.
انتهای پیام
captcha