اعلام نتایج مسابقات قرآن شعب خردسال و نوجوان جامعةالقرآن استان تهران
کد خبر: 3653145
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱

اعلام نتایج مسابقات قرآن شعب خردسال و نوجوان جامعةالقرآن استان تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نتایج 200 متسابق شعب خردسال و نوجوان جامعةالقرآن استان تهران چون شعبه‌های نامجو، لرزاده، پیروزی و ابوذر اعلام شد.

منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: مسابقات قرآن در رشته‌های روخوانی قرآن کریم و حفظ موضوعی به روش اشاره و حفظ سوره‌های منتخب و اجزاء ویژه شعب خردسالان و نوجوانان این مؤسسه برگزار شد.
اعلام نتایج مسابقات قرآن شعب خردسال و نوجوان جامعةالقرآن استان تهران
وی تصریح کرد: 200 متسابق از شعبه‌های نامجو، لرزاده، پیروزی و ابوذرباهم به رقابت پرداختند که اسامی نفرات برگزیده اعلام شد.
روحی اظهار کرد: رتبه‌های نخست رشته حفظ جزء ۳۰ ویژه گروه سنی شش و هفت سال شامل سبحان ابراهیم‌دوست، محمدعلی نظری از شعبه شعبه نامجو و هستی پناهی‌اخوان و آرشام کاظمی از شعبه لرزاده است. همچنین فاطمه بصائری و الهه شجاعی از شعبه لرزاده حائز رتبه دوم و رضا پویان از شعبه لرزاده حائز رتبه سوم شدند.
وی عنوان کرد: در رشته حفظ جزء ۳۰ در گروه سنی  ۸تا ۱۰سال نیز ‌روژین سلمان‌زاده، ‌محدثه کرباسی و زهرا کرمانی از شعبه لرزاده موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.
اعلام نتایج مسابقات قرآن شعب خردسال و نوجوان جامعةالقرآن استان تهران
مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن بیان کرد: همچنین در رشته حفظ سه جزء ویژه گروه سنی ۱۰تا ۱۲سال به ترتیب مبینا حسینی سیانکی و هلیا نیکو جوان از شعبه لرزاده و نفیسه عسگری از شعبه ابوذر توانستند مقام‌های اول تا سوم را بدست آورند.
روحی گفت: در رشته روخوانی نیز ابوالفضل فرجی، عارفه جعفری، کسری نکویی به عنوان نفرات اول، نازنین زهرا مرادی، نفیسه سادات حسینی از شعبه لرزاده به عنوان منتخبان رتبه دوم و علی‌اکبر حاجی‌نیا، زینب رسولی، امیر مهدی حکیمی، محمد طاها یعقوبی به عنوان مقام‌های سوم مشخص شدند.
وی با اشاره به منتخبان رشته حفظ موضوعی به روش اشاره نیز عنوان کرد: به ترتیب فاطمه فردی، حنانه میرآبادی، محدثه بخشی از شعبه نامجو، محمد طاها ورمزیار از شعبه ابوذر و مائده جوهرچی، آیسا صانعی‌فرد از شعبه پیروزی حائزین رتبه اول شناخته شدند.
روحی بیان کرد: همچنین در این رشته  حسین سهیلی از شعبه نامجو، سوگند ربوبی، مریم پاریاب از شعبه لرزاده به عنوان مقا‌م‌های دوم و فاطمه سادات هاشمی از شعبه لرزاده به عنوان نفر سوم معرفی شدند.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) همزمان با دهه سوم محرم‌الحرام در شعب این مؤسسه، عنوان کرد: این مراسم در شعب استان تهران چون شعبه امام حسین(ع) همراه با قرائت زیارت عاشورا، تبیین فلسفه عاشورا و مداحی و سینه‌زنی  همراه بود.
اعلام نتایج مسابقات قرآن شعب خردسال و نوجوان جامعةالقرآن استان تهران
روحی با اشاره به برنامه‌های شعبه شاهین‌شهر استان البرز جامعةالقرآن طی مهرماه، اظهار کرد: جشن پایان دوره روخوانی خردسالان و نوجوانان همراه با برپایی نماز شکر به شکرانه توانایی خواندن قرآن کریم برگزار شد.
وی عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های شعب این مؤسسه طی مهرماه می‌توان به شعبه رسالت بانوان بزرگسال اشاره کرد که طی مراسم یادبو و ترحیم برای سیدمحمد طباطبایی، برادر حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی، رئیس جامعةالقرآن و قدسیه طباطبایی، مشاور و مدیرکل شعب استان و البرز این مؤسسه و دیگر مدیران و کارکنان این مؤسسه اشاره کرد.
روحی اضافه کرد: این مراسم با قرائت زیارت عاشورا توسط میرکاظمی، مداح اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) آغز شد و در ادامه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین سید روح‌بخش به سخنرانی پرداخت. سپس نماز ظهر وعصر به جماعت اقامه شد.
captcha