مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های هفته قرآن و عترت فارس تمدید شد
کد خبر: 3670075
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های هفته قرآن و عترت فارس تمدید شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس از تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره‌های دومین هفته قرآن و عترت این استان تا 22 آذرماه جاری خبر داد.

مهدی احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به برپایی دومین هفته قرآن و عترت این استان در هفته نخست دی‌ماه امسال گفت: در راستای برپایی این هفته 25 جشنواره فرهنگی، هنری، قرآنی و غیره با همكاری و مشاركت دستگاه‌های مختلف در فارس اجرا می‌شود.
وی با بیان اینكه 7 شهرستان فارس میزبان و مجری جشنواره‌های هفته قرآن و عترت فارس هستند، افزود: پیش از این مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هفته قرآن و عترت تا 15 آذرماه جاری اعلام شده است كه به دلیل استقبال گسترده علاقه‌مندان این مهلت به مدت یك هفته تمدید شده است.
احمدی اظهار كرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا 22 آذرماه جاری آثار خود را با مراجعه به سایت هفته قرآن و عترت به آدرس http://quranfars.com ارسال كنند.
رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس ادامه داد: همچنین پست الكترونیكی معاونت قرآن و عترت ارشاد فارس به آدرس qoran.fars@farhangmail.ir آماده دریافت آثار علاقه‌مندان شركت در جشنواره‌های هفته قرآن و عترت فارس خواهد بود.
وی یادآور شد: در هفته قرآن و عترت، جشنواره هنرهای نمایشی در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و تعزیه در جهرم، جشنواره آوا و نغمات دینی در دو بخش سرود و تواشیح در شهرستان آباده، جشنواره داستان كوتاه و فیلم‌نامه نویسی در شهرستان خرم بید، جشنواره شعر قرآن و عترت به میزبانی شهرستان رستم، جشنواره هنرهای تجسمی در سه رشته نقاشی، خوشنویسی و نقاشی خط به میزبانی مرودشت، جشنواره صنایع دستی در دو رشته تذهیب و صنایع چوبی به میزبانی ارسنجان و جشنواره‌های فیلم و عكس رسانه‌های مكتوب و مجازی، پایان‌نامه و مقاله‌نویسی و مسابقات حفظ و تلاوت به میزبانی شیراز برگزار خواهند شد.

captcha