دشمن آرام نمی‌گیرد مگر با تهی کردن دنیا از آثار انقلاب اسلامی
کد خبر: 3674303
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
رئیس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد:

دشمن آرام نمی‌گیرد مگر با تهی کردن دنیا از آثار انقلاب اسلامی

کانون خبرنگاران نبأ: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه باید خیلی ساده بود تا دوستی آمریکا با انقلاب اسلامی را باور کرد، اظهار کرد: به خدا قسم که دشمن روزی آرام می‌گیرد که جامعه را از اسلام و انقلاب اسلامی و آثار آن خالی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایکنا، نبأ، سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور صبح امروز، 28 آذرماه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه استان تهران، انقلاب اسلامی را تحفه‌ای نادر و متعلق به همه آزادگان جهان دانست و گفت: انقلاب اسلامی حاصل لطف بی‌کران خدای یکتا است و دارای ارزش و قیمت وافر است.

وی با اشاره به فرازهایی از زیارت پر فیض عاشورا ادامه داد: البته این تحفه به آسانی به دست نیامده، اهدای جان در راه خدا حرکت بسیار ارزشمندی است، برای کسب و بقای این انقلاب هم چه خون‌هایی که بر زمین ریخته نشد. درود بر شرف مردمی که امامشان را به حق شناختند و پشت سر او تا پای جان ایستادند.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه ایجاد حاکمیت دینی آرزوی همه انبیاء بود، افزود: انقلاب اسلامی هم آرزوی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و همه پیامبران الهی بوده است و قدر مسلم بقای آن بقای نهضت عاشورای حسینی است.

وی با اشاره به نام حضرت سیدالشهدا(ع) که بر سر درب سپاه استان تهران حک شده است، عنوان کرد: باعث افتخار بسیجیان و پاسداران استان تهران است که پاسدارای از انقلای اسلامی را تحت فرمادهی سپاهی با این نام انجام می‌دهند، بی‌تردید بدون وجود نهضت عاشورا و وجود سیدالشهدا(ع) انقلاب اسلامی شکل نمی‌گرفت و امروز هم پایداری این انقلاب مدیون وجود نام مبارک آن حضرت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خطاب به پاسداران بر پاسداری از این انقلاب بزرگ تأکید کرد و افزود: اگر چه امام راحل بنیانگذار این انقلاب الهی از پیش ما رفت اما خداوند جای خالی ایشان را با شخصیتی عظیم و بزرگوار پر کرد، دانشمندی که همواره امام در زمان حیاتشان ایشان را تأیید می‌کرد.

وی جنایات چندین ساله استکبار در سرزمین‌های مسلمانان را یادآور شد و گفت: سخنان وقیحانه رئیس جمهور آمریکا و عملکرد خفت بار غربی‌ها بر کسی پوشیده نیست، من نمی‌دانم وزیر امور خارجه انگلیس با چه رویی به تهران آمد؟ روزی نیست که ما خبر شهادت چند مسلمان را نشنویم و هر جنایتی هم که در هر جا اتفاق می‌افتد یک پای آن آمریکا است.

 

دشمن آرام نمی‌گیرد مگر با تهی کردن دنیا از آثار انقلاب اسلامی

 

سردار غیب‌پرور با یادآوری 8 سال دشمنی آمریکا در دوران دفاع مقدس یادآور شد: چه اتفاقاتی که در شلمچه رخ نداد، آیا کسی هست که به نقش آمریکا در این دوران شک داشته باشد؟! دشمن کوتاه بیا نیست و قرار نیست دست از جنایات خود بردارد چرا که هنوز نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه باید خیلی ساده بود تا دوستی آمریکا با انقلاب اسلامی را باور کرد، اظهار کرد: به خدا قسم که دشمن روزی آرام می‌گیرد که جامعه را از اسلام و انقلاب اسلامی و آثار آن خالی کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تأکید کرد: الطاف خداوند به وسیله مجاهدت و رشادت‌های رزمندگان اسلام به این انقلاب ارزانی می‌شود و وظیفه امروز ما هم در قبال آن مقاومت و ایستادگی است که اگر به این راه ادامه دهیم قطعاً امر ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) نزدیک‌تر می‌شود.

وی با آرزوی موفقیت برای سردار نصیری در مجموعه سپاه، اظهار کرد: سردار شاهچراغی هم در عرصه‌های مختلف و در دوران دفاع مقدس و در استان‌های گلستان، مازندران، مرکزی و سمنان توفیق خدمت‌گذاری داشته است.

وی در پایان خطاب به فرمانده جدید سپاه سیدالشهدا(ع) گفت: حضور مسئولان، روحانیت و پاسداران پشتوانه محکمی برای فعالیت شما است، امروز باید قدر نعمت بزرگ ارتباط سپاه و بسیج با مردم و مسئولان را به خوبی دانست.

 گفتنی است سردار علی نصیری فرمانده حفاظت سپاه پاسداران نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود در طول مدت تصدی فرماندهی سپاه استان تهران گفت: امروز بعد از شش سال فعالیت در این مجموعه احساس می‌کنم که خیلی کم‌کاری کرده‌ام، امروز اقدامات سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران به خوبی حتی در مناطق زلزله‌زده غرب کشور هم ملموس است.

نصیری در پایان با اشاره به ارتباط قلبی پاسداران استان تهران با ائمه جمعه این استان، گفت: این ارتباط برکات فراوانی برای ما داشت و سبب شد تا مأموریت‌های خود را آسان‌تر و بهتر پیش ببریم.

محمد فرخی

captcha