افتتاح خانه عالم در روستای «سرتنگ مسن» لردگان
کد خبر: 3721261
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

افتتاح خانه عالم در روستای «سرتنگ مسن» لردگان

کانون خبرنگاران نبأ ــ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان از افتتاح خانه عالم در روستای سرتنگ مسن این شهرستان خبر داد.

افتتاح خانه عالم در روستای «سرتنگ مسن» لردگان

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، احمدرضا خدری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان از افتتاح خانه عالم در روستای سرتنگ مسن این شهرستان خبر داد و گفت: ساخت حسینیه‌ها و دیگر اماکن مذهبی که مردم برای انجام امور دینی، برنامه‌های مذهبی و فرهنگی از آن‌ها استفاده می‌کنند، به‌عنوان باقیات صالحات بوده و وقف این‌گونه اماکن می‌تواند به عمومیت جلسات در این محافل کمک بیشتری کند.

وی افزود: درست است که اسلام به ساخت مساجد اهمیت فراوان داده و برای آن پاداش‌ها و ثواب زیادی را بیان کرده است؛ ولی باید توجه داشت که خداوند ساخت‌و‌ساز و ایجاد بناهای دیگر را نیز منع نکرده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان بیان کرد: مسئله وقف در اسلام از اموری است که برای آن احکامی مشخص شده است. همچنین دایره وقف بسیار گسترده و تقریبا نامحدود است و منحصر در موارد خاص نشده است که نمونه آن را می‌توان در هر امر خداپسندانه‌ای مانند ساخت بیمارستان‌ها، مراکز فرهنگی و خانه عالم مشاهده کرد.

عباس آبرود

انتهای پیام

captcha