حوزه‌های علمیه با آگاهی و اجتناب از سیاست‌زدگی در مسیر انقلاب حرکت کنند
کد خبر: 3752520
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

حوزه‌های علمیه با آگاهی و اجتناب از سیاست‌زدگی در مسیر انقلاب حرکت کنند

گره فرهنگی‌ ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حوزه‌های علمیه با آگاهی از مسائل روز و اجتناب از سیاست‌زدگی در مسیر انقلاب و آرمان‌های امام حرکت کنند.

لزوم هدایت فکری و بصیرت‌افزایی جامعه توسط حوزه علمیهبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری ظهر امروز، 11 مهرماه در حوزه علمیه حضرت معصومه(س) خرمدره اظهار کرد: امروز دشمن با تمام وجود و توان وارد میدان شده است و به وضوح برای قصد شوم خود که براندازی حکومت است، تلاش می‌کند.
وی با اشاره به اینکه حوزه مسئولیت‌پذیر و انقلابی در مسیر خط فکری امام(ره) پیش می‌رود، عنوان کرد: در چنین شرایطی حوزه‌های علمیه وظیفه عظیمی برعهده دارند و باید فعال‌تر و آگاهانه‌تر وارد میدان جهاد شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سال بلوغ انقلاب است، افزود: دشمنی دشمنان انقلاب خصوصا در سال جاری نشان از درستی و حقانیت مسیر انقلاب دارد.
این مسئول با تأکید بر شناخت مسئولیت خطیر حوزه‌های علمیه در این وضعیت ادامه داد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری حوزه علمیه نباید سه شاخص اساسی هدایت فکری و دینی جامعه، هدایت سیاسی و بصیرت‌افزایی و هدایت اجتماعی را فراموش کند.
صفی‌یاری با اشاره به جنگ احد در صدر اسلام بیان کرد: بزرگترین پند تاریخی از این جنگ این بود که نباید در برابر شکست‌ها و مشکلات سر خم کرد.
وی اظهار کرد: اگر ملت و مسئولان انقلاب در مسیر آرمان‌های امام(ره) قدم بردارند بی‌شک هیچ مشکلی نخواهند داشت و بنا به بیانات حکیم و فرزانه پیر انقلاب اسلامی آینده‌ای روشن پیش‌رو خواهند داشت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اصول فکری حضرت امام خمینی‌(ره) گفت: امام به وعده الهی اعتماد داشت و نسبت به قدرت‌های مستکبر بی‌اعتماد بود که این خود یکی از آرمان‌ها و اصول فکری ایشان است که باید مورد توجه همه قرار گیرد.
صفی‌یاری در پایان افزود: حوزه‌های علمیه با آگاهی از مسائل روز و اجتناب از سیاست‌زدگی در مسیر انقلاب و آرمان‌های امام حرکت کنند.
انتهای پیام
captcha