آموزش درک متقابل در «اتاق شیشه‌ای» شبکه 4
کد خبر: 3754099
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

آموزش درک متقابل در «اتاق شیشه‌ای» شبکه 4

کانون خبرنگاران نبأ ــ مجموعه «اتاق شیشه‌ای» با هدف بیان درک زندگی و جست‌وجوی خوشبختی در 50 قسمت 20 دقیقه‌ای از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 22:20 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مجموعه «اتاق شیشه‌ای» با رویکرد روانشناسی و روانکاوی به آسیب‌ها و چالش‌های اجتماعی و خانواده و به طرح موضوع و سؤال در ذهن بیینده می‌پردازد و آنها را به فکر کردن و تعمق کردن وادار کند.
به گفته احمد ظریف‌رفتار، تهیه‌کننده این برنامه، هدف این مجموعه بیان درک زندگی و جست‌وجوی خوشبختی است که در 50 قسمت 20 دقیقه‌ای با موضوعات سرزنش، سرطان، رجوع، ترس از ازدواج، سکوت، خشونت، طلاق عاطفی، ولخرجی، نازایی، دروغ، پول و خوشبختی، انتقاد، جبهه‌گیری، شک و خیانت، اعتیاد و... برای گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تهیه و تولید شده است.
وی در خصوص قالب و نحوه اجرای برنامه عنوان کرد: «اتاق شیشه‌ای» ترکیبی از یک واقعیت و یک نمایش است. واقعیت اتاق و محل کار روانکاو است و قسمت نمایشی مجموعه که بازیگران تئاتر آن را اجرا می‌کنند؛ مراجعه‌کنندگانی هستند که در قالب زن و شوهر با چالش‌های زندگی مواجه هستند و برای درمان به مشاور و روانشناس مراجعه می‌کنند.
ظریف رفتار اضافه کرد: مشیت محمدزاده، مژده ملتی، محمدحامد کنگرانی، تورج مرادی، آرش رمضانی و ... از جمله روانشناسانی هستند که در این برنامه حضور دارند.
پخش مجموعه «اتاق شیشه‌ای» از 14 مهرماه آغاز شده است و از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:20 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
عوامل این برنامه عبارت هستند از: تهیه‌کننده و کارگردان احمد ظریف‌رفتار، تصویر و صدا یعقوب عباس‌فام، تدوین محمدحسین محمود و مرضیه توکل‌نیا، هماهنگی سیمین کرم‌زاد و داریوش ظریف‌رفتار، محقق آرزو جوادی کما.
این برنامه سعی دارد به زوج‌های جوان کمک کند تا آداب گفت‌وگو و درک متقابل را یاد بگیرند و مشکلات‌شان را با منطق و گفت‌وگو حل کنند.
مریم قلی‌پور
انتهای پیام

captcha