برگزاری گردهمایی همیاران جمعیت خیریه ام.اس امید زنجان
کد خبر: 3766270
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

برگزاری گردهمایی همیاران جمعیت خیریه ام.اس امید زنجان

گروه اجتماعی- مدیرعامل جمعیت خیریه ام.اس امید زنجان از برگزاری گردهمایی همیاران جمعیت خیریه ام.اس امید زنجان خبر داد و گفت: این گردهمایی با هدف شفاف‌سازی برنامه‌ها و فعالیت‌ها و انتقال دانش به مخاطبان پیش‌بینی شده است.

برگزاری گردهمایی همیاران جمعیت خیریه ام.اس امید زنجاننسیم اسلامیه در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: بزرگترین گردهمایی همیاران تحت پوشش جمعیت ام.اس امید زنجان روز یکشنبه مورخ  4 آذرماه در سالن انجمن مهرانه برگزار می‌شود.
وی در مورد اهداف برگزاری این گردهمایی ابراز کرد: از جمله اهداف برگزاری این گردهمایی دیدار نزدیک اعضای هیئت مدیره با همیاران و انتقال مطالبات دو سویه، ارائه توضیحات در خصوص روند و پیشرفت فیزیکی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ام.اس امید و همچنین اهمیت، استراتژی و ظرفیت‌های آن است. 
اسلامیه خاطرنشان کرد: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شمالغرب کشور به موجب ظرفیت‌های گنجانده شده و همچنین بخش‌های مختلف و ضروری از جمله قسمت‌های تخصصی داخلی توانبخشی و آب‌درمانی باید پیش از بهره‌برداری به طور مشروح به جامعه هدف معرفی و شناسانده شود.
وی به شفاف‌سازی فعالیت‌های انجمن برای خیران تاکید کردو گفت: از این‌رو این دورهمی این فرصت را ایجاد می‌کند تا اهداف کلی، میزان پیشرفت، هزینه‌ها و موارد دیگر نیز برای همه روشن شود.
مدیرعامل جمعیت خیریه ام.اس امید زنجان یادآور شد: آنچه که همیاران در خصوص کلینیک ام.اس امید بایستی مورد توجه قرار دهند تجمیع فرایند درمان در یک مکان است که از مراجعه بیماران به حوزه‌های درمان در نقاط مختلف شهر جلوگیری می‌کند. 
وی معرفی ساختار و رویکرد جدید جمعیت را از دیگر اهداف این گردهمایی برشمرد و افزود: در این مجال معرفی اعضای هیات مدیره و برنامه‌های آنها نیز بسیار حائز اهمیت است و بی‌شک از این طریق خواهیم توانست ضمن ارائه دیدگاه‌ها و برنامه‌های اعضای منتخب، چارت سازمانی و روسای کمیته‌های دهگانه را نیز به طور مفصل معارفه کنیم.
اسلامیه تصریح کرد: تزریق آگاهی و تقویت رشد فکری و همچنین دستاوردهای علمی در خصوص بیماری ام.اس در راستای بهبود حوزه پیشگیری و درمان قابل تامل و امیدبخش است، از این‌رو تلاش کرده‌ایم در این گردهمایی با دعوت از اساتید صاحب نظر و متخصصان مجرب  تازه‌های این بیماری، روش‌های نوین پیشگیری و درمان و همچنین آخرین تحقیقات در این حوزه را نیز به سمع و نظر مدعوین برسانیم.
انتهای پیام
captcha