درخشش گروه «همخوانی قرآن» ‌زنجان ‌در مسابقات ‌دارالقرآن‌های سراسر کشور
کد خبر: 3767489
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

درخشش گروه «همخوانی قرآن» ‌زنجان ‌در مسابقات ‌دارالقرآن‌های سراسر کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ گروه همخوانی قرآن کریم پسران زنجان در مسابقات مراکز دارالقرآن‌های سراسر کشور به مقام چهارم دست یافت.

گروه همخوانی قرآن کریم پسران زنجان در اصفهان چهارم شدمجید نظری، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: مسابقات همخوانی قرآن کریم دانش‌آموزان مراکز دارالقرآن‌های سراسر با حضور 21 استان منتخب در دو بخش دختران و پسران در اصفهان برگزار شد.
وی بیان کرد: اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در دو بخش منتخب دختران و پسران در این دوره از مسابقات شرکت کرد که در گروه دختران به مقام یازدهم دست یافت و در گروه پسران در جایگاه چهارمی قرار گرفت.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: در بخش پسران استان خوزستان در جایگاه اول قرار گرفت و استان‌های اصفهان و آذربایجان شرقی مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
وی با اشاره به اینکه گروه همخوانی قرآن با ترکیب گروه پنج تا 7 نفره تشکیل می‌شود، یادآور شد: دانش‌آموزان منتخب دختر و پسر از دانش‌آموزان قرآنی مرکز دارالقرآن ولایت ناحیه 2 زنجان بودند.
نظری ادامه داد: این دوره از رقابت‌ها، دومین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم بود که در بخش دختران از تاریخ 22 آبان‌ماه تا 24 آبان‌ماه و در بخش پسران از 29 آبان‌ماه تا ابتدای آذرماه برگزار شد.
انتهای پیام
captcha