لازمه حسینی بودن، تبعیت از ولی فقیه است
کد خبر: 3838307
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

لازمه حسینی بودن، تبعیت از ولی فقیه است

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه فجر فارس با تأكید بر لزوم تداوم راه ولایت‌مداری، گفت: اگر بخواهیم در اردوگاه امام حسین(ع) باشیم، راهی جز تبعیت از مقام معظم رهبری نداریم.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 6 شهریور در نشست مجمع عالی بسیج این استان گفت: اگر بخواهیم در اردوگاه امام حسین(ع) باشیم، راهی جز تبعیت از مقام معظم رهبری نداریم.

وی با اشاره به تقارن برگزاری این جلسه با هفته دولت گفت: جهت بسیج انتفاع مردم و جامعه است و فلسفه وجودی تشكیل مجامع بسیج كمك به مأموریت‌های سازمان‌ها و نهادها و دستگاه‌های مختلف به‌ویژه دستگاه‌های دولتی است تا بتوانیم ظرفیت‌های مختلف را در قالب 21 قشری كه در سازمان بسیج تعریف شده پای كار بیاوریم.

غیاثی ادامه داد: تلاش می‌كنیم با استفاده از انسجام بسیج، ظرفیت‌های مختلف استان را پای كار آورده و اتفاقات خوبی را در این حوزه رقم بزنیم.

فرمانده سپاه فجر فارس بیان كرد: برخی از این اتفاقات در جای جای استان توسط بسیجیان در قالب تشكل‌ها و هیئت‌های اندیشه‌ورز اتفاق افتاده است.

وی در پایان گفت:‌ بر اساس ساختاری كه سازمان بسیج تعریف كرده است، به تازگی انتخاب كارگروه‌ها را در مجمع عالی بسیج استان داشتیم تا بتواند مأموریت‌های خود این مجمع را دنبال كند.

انتهای پیام

captcha