ترویج فرهنگ انفاق و ایثار را در جامعه عملیاتی كنیم
کد خبر: 3846831
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

ترویج فرهنگ انفاق و ایثار را در جامعه عملیاتی كنیم

گروه اجتماعی ـ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با یادآوری اینكه شهدا جان خود را برای آرامش و آسایش ما انفاق كردند،‌ گفت: باید فرهنگ انفاق و ایثار را در جامعه آموزش و عملیاتی کنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، عبدالرضا قاسم‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس امروز، 10 مهرماه در مراسم «شور عاطفه‌ها» در یكی از مدارس شیراز با بیان اینكه همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید در راستای صیانت از خون شهدا و راه انقلاب تلاش کنیم، شور عاطفه‌ها را الگویی عملی در راستای آموزش انفاق به نسل دانش‌آموز برشمرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: شهدا جان خود را در راه آرامش و آسایش ما انفاق کردند و باید فرهنگ انفاق و ایثار را در جامعه آموزش و عملیاتی کنیم.
وی ضمن تشکر از مدیریت آموزش و پرورش و کمیته امداد، از تلاش‌های حاصله در این دو مدیریت در جهت تحقق اهداف در مدارس و خودکفایی مددجویان تحت پوشش قدردانی کرد.
قاسم‌پور ادامه داد: اگر می‌خواهیم کشور توسعه یافته‌ای داشته باشیم باید به آموزش و پرورش توجه جدی کنیم و هرچه قدر که ما در آموزش و پرورش هزینه کنیم در واقع سرمایه‌گذاری است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: همه باید به ترویج فرهنگ خیر و نیکوکاری تلاش کنیم و تاکید خداوند هم بر این است و بزرگان دین و علمای ما نیز بر امر خیر تاکید داشته‌اند، لذا همه باید دست به دست هم دهیم و در یک فضای همدلی در همه زمینه‌ها باهم یاری کنیم و با وحدت و همدلی کاری کنیم که شور عاطفه‌ها از یک روز در سال به هر روز سال برای دانش‌آموران بی بضاعت تبدیل شود.

انتهای پیام
captcha