امنیت در سامرا حاکم است
کد خبر: 3850067
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

امنیت در سامرا حاکم است

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده قرارگاه اربعین سامرا گفت: سامرا در امنیت قرار دارد و موکب‌ها خدمات خوبی به زائران اربعین ارائه می‌دهند.

امنیت در سامرا حاکم است

به گزارش ایکنا از زنجان، سردار شریعتی، فرمانده قرارگاه اربعین سامرا، 23 مهرماه با حضور در موکب اوقاف زنجان در سامرا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سال‌های اخیر شاهد حضور چشمگیر زائران در سامرا هستیم که به این محل رونق بخشیده است.

این مسئول با اشاره به اینکه جان‌فشانی مدافعان حرم، امنیت را در منطقه برقرار کرده است، گفت: حضور مردم در راهپیمایی اربعین این اتحاد مسلمانان را دوچندان کرده و سامرا روز به روز رونق می‌یابد.

وی خدمات موکب‌ها در مراسم اربعین را عالی توصیف کرد و گفت: همه مواکب با جان و دل کار می‌کنند. در این مراسم مردم در دو مرحله در سامرا حضور پیدا می‌کنند، یکی قبل از اربعین و دیگری بعد از اربعین؛ بنابراین باید شرایط خوبی را برای ارائه خدمات به زائران فراهم کنیم.

شریعتی بیان کرد: خدمات‌رسانی به زائران هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی مطلوب است و با تلاش شبانه‌روزی خادمان، ۳۵ موکب ایرانی با کیفیت بسیار عالی و تعدادی هم موکب از اهالی منطقه در شهر بلد و سامرا مستقر هستند.

فرمانده قرارگاه اربعین سامرا بیان کرد: امنیت بسیار خوبی در سامرا حاکم است و تا کنون همه چیز خوب بوده و با تلاش مسئولان و به خصوص نیروهای حشدالشعبی امنیت خوبی برقرار شده تا زائران این مکان مقدس را زیارت کنند.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته حضور اوقاف در سامرا چشمگیر بوده، بیان کرد: خوشبختانه در راستای رونق بخشی به سامرا و شهر بلد، اوقاف جزو سازمان‌هایی بود که در کنار سازمان‌های دیگر خوب وارد عمل شده و و زنجان هم با استقرار موکب اوقاف و حسینیه اعظم با سازماندهی منسجم خدمات‌رسانی خوبی دارد.

انتهای پیام
captcha