مبارزه با دشمنان در گرو رشد علمی است
کد خبر: 3854579
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

مبارزه با دشمنان در گرو رشد علمی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای مبارزه با آمریکا و دیگر دشمنان، نیاز به رشد علمی و تربیت نیروی انسانی داریم.

مبارزه با دشمنان؛ در گرو رشد علمی/ آمریکا در حال سقوط است

به گزارش ایکنا از اصفهان، سردار محمدحسین سپهر، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، امروز در مراسم 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی در اصفهان، اظهار کرد: دانش‌آموزان در 13 آبان سال 43 در اعتراض به تبعید امام(ره) توسط رژیم پهلوی، در دانشگاه تهران دست به اعتراض زدند که در این اعتراض قریب به 60 شهید و 100 جانباز تقدیم انقلاب شد.

وی افزود: دانشجویان و دانش‌آموزان انقلابی در 13 آبان سال 58‌، لانه جاسوی آمریکا را تسخیر کردند و بار دیگر نفرت خود را از دشمنان و بدخواهان انقلاب نشان دادند.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: اگر دانشجویان لانه جاسوسی را تسخیر نمی‌کردند، تجربه کودتاهای آمریکایی در ایران اتفاق می‌افتاد. اما هوشمندی و عمل به موقع دانشجویان انقلابی پیروخط امام، تمام معادلات دشمنان را برهم زد.

سردار محمدحسین سپهر ادامه داد: امام(ره) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند و خطاب به دانشجویان فرمودند: خوب جایی را گرفتید، محکم بایستید.
وی افزود: امروز، سالگرد شکست‌های 40 ساله آمریکا را جشن می‌گیریم. آمریکایی بعد از جنگ جهانی دوم، بیشترین جنایت را در کشور ما مرتکب شدند که نمونه‌های بارز آن کودتای 28 مرداد، تشکیل سازمان ساواک، مبارزه با انقلابیون، مبارزه با علما، حمایت از رژیم پهلوی و ... است.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: آمریکایی‌ها در هشت سال دفاع مقدس، از صدام حمایت کردند و به او سلاح‌های شیمیایی دادند. در سال 64 که پیروزی بزرگ رزمندگان‌مان را شاهد بودیم، آمریکایی‌ها وارد خلیج فارس شدند و به کشتی‌ و سکوهای نفتی ما یورش بردند و هواپیمای مسافربری ما را منهدم و از منافقین حمایت کردند.

وی بیان کرد: آمریکا تاکنون 5 کودتا علیه کشور ما طراحی کرده که در هر کدام از آن‌ها با شکست مواجه شده است. تحریم‌های آمریکا ما را شکست نداد. فتنه‌های 78 و 87 و دی ماه 96 با حمایت آمریکایی کار به جایی نبرد، فشار به سازمان ملل، برای برای فشار به ایران کار به جایی نبرد و امروز آن‌ها به شکست خود واقف شده‌اند. آمریکایی‌ها اعتراف می‌کنند که سقوط‌شان در پیش است.

سردار محمدحسین سپهر گفت: دشمنان را با اراده‌های ایمانی خود شکست داده‌ایم. امروز پیام انقلاب اسلامی در جهان، افول وسقوط آمریکا است. به تعبیر رهبر معظم انقلاب، ما در حال عبور از گردنه‌های سخت و پر پیچ خم هستیم.

وی اظهار کرد: رهبری در خصوص بی اعتمادی آمریکایی‌ها بارها تذکر دادند. امروز مسئولان باید به توصیه‎های رهبری گوش دهند و با نگاه به درون، انقلاب را تقویت کنیم. امروز باید برای تحقق گام دوم انقلاب و مبارزه با آمریکا گام برداریم. به تعبیرقرآن، دشمن هیچ‌گاه از در دوستی با ما وارد نمی‌شود.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: برای مبارزه با آمریکا و دیگر دشمنان، نیاز به رشد علمی و تربیت نیروی انسانی داریم.

انتهای پیام
captcha